انعکاس برنامه های کانون های مساجد در شبکه استانی زاگرس


انعکاس برنامه های کانون های مساجد در شبکه استانی زاگرس

مدنی، از اهتمام ویژه واحد اخبار  شبکه استانی زاگرس نسبت به پوشش و انعکاس برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «سید علی مدنی» در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با بیان اینکه فرهنگ سازی و ترویج و اشاعه ارزش های والای اسلامی و انسانی در اولویت برنامه سازی و اطلاع رسانی در رسانه ملی قرار دارد، گفت: انعکاس برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون اطلاعات و اخبار صداو سیمای مرکز کرمانشاه، افزود: همکاران ما در شبکه استانی زاگرس در طول این سال‌های، تلاش بی شائبه ای را در جهت همکاری با ستاد هماهنگی کانون های مساجد و انعکاس اخبار و برنامه های این نهاد مهم داشته اند.

وی با اشاره و تهیه و پخش مصاحبه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در خصوص تشریح ویژه برنامه های کانون مساجد، جشن تکلیف روزه اولی ها و محافل انس با قرآن کریم، اظهار کرد: واحد اطلاعات و اخبار شبکه استانی زاگرس اهتمام ویژه ای بر انعکاس برنامه های کانون های مساجد دارد.

مدنی، در ادامه از اختصاص یک برنامه زنده خبری با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه به منظور تشریح اهداف و برنامه های کانون ها در آینده ای نزدیک خبر داد.

«حجت الاسلام افشین کلات پور» نیز در این دیدار با اشاره به تصویب اساسنامه ستادعالی هماهنگی کانون های مساجد کشور و نظام مند تر شدن برنامه ها منطبق بر چشم انداز ۱۴۰۴ ، گفت: مخاطب اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد، جوانان و‌نوجوانان هستند. پرورش و تربیت این نسل نیازمند برنامه ریزی دقیق و متناسب با نیازهای روز دارد که خوشبختانه این رویکرد در کانون های مساجد به خوبی دیده شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه(فهما)، با اشاره به فعالیت ۵۵۳ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی، گفت: کانون های مساجد حتی در دورترین روستاها و نقاط صفر مرزی نیز به انجام فعالیت های اثرگذار دینی، قرآنی،‌فرهنگی، هنری، ورزشی و اردویی می پردازند.

وی با بیان اینکه یکی از اصیل ترین و مورد وثوق ترین پایگاه های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان همین کانون های مساجد هستند، اظهار کرد: فعالیت های تخصصی و آموزشی در کانون های به صورت رایگان یا بعضاً با دریافت هزینه های بسیار اندک به مخاطبان ارائه می شود.

حجت الاسلام کلات پور، در ادامه انعکاس خبری و رسانه ای از فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد را موجب معرفی بیش از پیش کانون ها به عموم مردم و تحقق هدف اصلی کانون ها مبنی بر احیاء نقش و کارکرد اصیل مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه دینی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برشمرد و خواستار توجه بیش از پیش شبکه استانی زاگرس در برنامه سازی و پوشش اخبار این حوزه شد.

وی همچنین با تقدیر از فعالیت های اثرگذار و شاخص واحد اطلاعات و اخبار در پوشش همایش ها، برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد از معاون اطلاعات و اخبار شبکه استانی زاگرس جهت حضور در ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه و دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان(تخصصی دین، فرهنگ و اندیشه) شد.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا