آیا این عکس از سال 1917 میلادی سفر در زمان را اثبات می کند؟


اخیراً عکسی عجیب و غریب در اینترنت منتشر شده که در آن فردی با شمایل و لباس انسان های قرن 21 دیده می شود. با بررسی ها مشخص شد، این عکس که در سال 1917 میلادی گرفته شده، می تواند اثبات سفر در زمان و ناقض قوانین فیزیک باشد. با ما در ادامه همراه شوید. این عکس حدود 100 سال قبل در کانادا گرفته شده و گروهی از مردان، زنان و کودکان را نشان می دهد که...

اخیراً عکسی عجیب و غریب در اینترنت منتشر شده که در آن فردی با شمایل و لباس انسان های قرن 21 دیده می شود. با بررسی ها مشخص شد، این عکس که در سال 1917 میلادی گرفته شده، می تواند اثبات سفر در زمان و ناقض قوانین فیزیک باشد. با ما در ادامه همراه شوید.

این عکس حدود 100 سال قبل در کانادا گرفته شده و گروهی از مردان، زنان و کودکان را نشان می دهد که روی تپه ای نشسته اند. اول کار این عکس چیزی به نظر نمی رسید ولی چشمان تیزبین، مردی را را در عکس شناسایی کرده که ظاهرا متعلق به قرن 21 است.

این عکس در کتابی از از لستر ری پترسون به نام The Great Cape Scott Story چاپ شده که در مورد تاریخ منطقه ای کاناداست. در نگاه اول این یک عکس معمولی به نظر می رسد ولی اگر بیشتر دقت کنید، فردی در عکس هست که با بقیه متفاوت است.

او یک تیشرت گشاد و شلوارک پوشیده و مدل موی او نیز به سبک امروزی بوده و با همه افراد در تصویر فرق می کند. حتی می توان دید که مردی در سمت چپ این فرد هست به او خیره شده، بعلاوه زنی در سمت راست عکس وجود دارد که با انگشت مرد مدرن را نشان داده است و انگار او متعلق به آن زمان و مکان نیست. در واقع مثل اینکه او ناگهان در هنگام گرفتن عکس در صحنه ظاهر شده است.

آیا این عکس از سال 1917 میلادی سفر در زمان را اثبات می کند؟

آیا این عکس از سال 1917 میلادی سفر در زمان را اثبات می کند؟

جیمز دی در یوتیوب در ویدیویی با تیتر «سفر در زمان واقعیت یا توهم» می گوید:«به همه گروه نگاه کنید، کلاه‌هایشان، لباس‌هایشان و حتی ژستی که برای عکس گرفته اند با این فرد متفاوت است.

نزدیکتر که نگاه کنید می بینید که کلاه ندارد و مردی با تعجب به وی نگاه می کند. آیا فردی مرموز توانسته غیرممکن را ممکن و در زمان سفر کند؟ نظر شما چیست؟»

البته بسیاری از کاربران این فرضیه را که فرد مذکور مسافر زمان است رد کرده و لباس و موهای وی را دلیلی بر سفر در زمان نمی بینند، پروفسور هیسکوک از دانشگاه مونتانا نیز می گوید:«با دانشی که در حال حاضر از جهان داریم، سفر در زمان غیرممکن است. البته با نظریه نسبیت خاص می توانیم در زمان به جلو برویم ولی برگشت در زمان غیرممکن است.»

express.co.uk

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!