تیام چند درصد استقلالی می شود؟ استقلال و بازی بی سرانجام با مامه تیام


علیرغم حرف و حدیث هایی که شنیده می‌شود احتمال بازگشت مامه تیام به استقلال نزدیک به صفر تصور می‌شود. نوشته تیام چند درصد استقلالی می شود؟ استقلال و بازی بی سرانجام با مامه تیام اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تیام چند درصد استقلالی می شود؟ استقلال و بازی بی سرانجام با مامه تیام

احتمال بازگشت مامه تیام به استقلال نزدیک به صفر تصور می‌شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۷:۱۵
تیام چند درصد استقلالی می شود؟ استقلال و بازی بی سرانجام با مامه تیام

علیرغم حرف و حدیث هایی که شنیده می‌شود احتمال بازگشت مامه تیام به استقلال نزدیک به صفر تصور می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دوباره فصل نقل‌وانتقالات شروع شده و برخی افراد در صفحات مجازی در حال بازی با اسم تیام برای جمع‌آوری فالور و افزایش ممبر هستند. پس از جدایی پر حرف و حدیث تیام و البته جپاروف از استقلال شایعه بازگشت این ۲ بازیکن هرچند وقت یک‌بار به نقل برخی محافل استقلالی تبدیل می‌شود.

بسیاری افراد وعده تلاش برای بازگرداندن تیام را می‌دهند و بعد از گذشت ماه‌ها ثابت شده که این حرف‌ها یک مشت صحبت پوچ و توخالی بوده است. گشت و گذاری در فضای مجازی نشان می‌دهد که هواداران استقلال هم دیگر به دنبال این موضوع نیستند و فهمیده‌اند که این حرف‌ها فقط بازی با اسامی و احساسات هوادارانی است که تیمشان مدت‌هاست از موفقیت فاصله گرفته است. تیام با باشگاه عجمان قرارداد سنگینی دارد و بازگرداندن این بازیکن، باشگاه استقلال را در این وانفسای بی‌پولی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند و این موضوع عملا سخت و غیرممکن است.

هواداران استقلال هم این موضوع را می‌دانند و دیگر اسیر این حواشی و وعده‌ها نخواهند شد؛ ضمن این‌که باشگاه استقلال هم تلویحا این موضوع را چندین بار تکذیب کرده است.

ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد