پین کافه تهران


پین کافه با هدف فرهنگ سازی پا به صنعت کافه چی ها گذاشته است. در کافه پین علاوه بر استفاده از منوهایی که شامل انواع نوشیدنی های گرم و سرد و همینطور ساندویچ است شما می توانید کتاب هم بخرید که ایده بسیار جالبی است. در راستای هدف فرهنگ سازی این کافه ی سیار اگر […] نوشته پین کافه تهران اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی ایران - سیری در...

پین کافه با هدف فرهنگ سازی پا به صنعت کافه چی ها گذاشته است. در کافه پین علاوه بر استفاده از منوهایی که شامل انواع نوشیدنی های گرم و سرد و همینطور ساندویچ است شما می توانید کتاب هم بخرید که ایده بسیار جالبی است. در راستای هدف فرهنگ سازی این کافه ی سیار اگر روزهای سه شنبه شما با دوچرخه به آنها سر بزنید میتوانید یک فنجان قهوه مجانی داشته باشید. در کنار این موارد پین کافه با چسباندن برچسب هایی مثل نوش جان، لبخند بزنید و دیگر جملات انرژی بخش باعث ایجاد حس خوب و انرژی مثبت در شما می شود. برای اینکه به کافه پین بروید حتما صفحه های اجتماعی آنها را دنبال کنید.
محمد بزرگ، صاحب پین کافه، از آن اهل سفرهایی است که بخاطر علاقه‌اش به سفر و هنر سعی کرده تا بجای گشتن به دنبال کار مورد علاقه خود، یا دوست داشتن کاری که مشغول به انجام آن بوده، کسب‌و‌کاری که دوست دارد را ایجاد کند.ایده اولیه پین در همایش کارآفرینی دانشگاه تهران به ذهنش می رسد و بعد از آن ماشین مورد نظر خود را تهیه و سعی در تجهیز آن می‌کند.آشپزخانه‌ای کامل برای کافه، یک کتاب‌خانه، میزی برای مشتریان، یک جای خواب تک نفره برای زمان‌های سفر، یک موتور برق برای زمان‌ بی‌برقی، همه و همه نشان از ذوق و خلاقیت محمد و دوست و همکارش لیلا محسنی دارد که در پین کافه خرج کرده‌اند.

اهل سفربودن پین‌کافه‌ای‌ها را می‌توان از روز اول کاری آن‌ها متوجه شد. آن‌ها برای روز اول کاری، مه فیلبند( منطقه‌ای کوهستانی در نزدیکی شهر آمل در استان مازندران) را انتخاب می‌کنند. در نتیجه اولین روزهای پاییز ۹۵ می‌شود تاریخ افتتاح پین کافه. البته افتتاحیه رسمی را ۱۵ مهرماه مقابل رستوران “عمو سهراب”‌، با دوستان و مشتریان جدید خود جشن می‌گیرند. پین کافه‌ای‌ها مرام و سبک خاص خودشان را دارند. بعنوان مثال اگر سه‌شنبه‌ها با دوچرخه به آن‌ها سربزنید، یک قهوه مجانی خواهید داشت. این حرکت بخشی از برنامه‌های فرهنگسازی پین کافه است. در کنار آن فروش کتاب و یا نصب برچسب‌هایی مانند نوشِ جان، لبخند بزن و … روی محصولاتشان نیز بخش دیگری از فرهنگ‌سازی آن‌ها را شامل می‌شود.

آشپزخانه سیار
pin cafe“فکر کنید آشپزخانه خودتان است”. این جمله را محمد بزرگ به یکی از مشتریان کنجکاوش در حال سرک کشی می‌گوید. با خیالی آسوده هر سوالی دارید از پین کافه بپرسید و حس کنجکاوی خود را به هر قسمت از این ماشین خوش‌رنگ بروز دهید. منو شامل نوشیدنی‌هایی بر پایه اسپرسو، دمنوش، چای، ساندویچ و کوکی‌های خانگی می‌شود. یک منوی قابل قبول و اقتصادی. ارزان‌ترین محصول هزار تومان و گرانترین آن ۸ هزار تومان است. داشتن چاپگر قابل حمل صدور فاکتور و کارت‌‌خوان سیار از دیگر ویژگی‌های این کافه سیار است. به این ترتیب علاوه بر حل شدن مشکل نداشتن پول نقد، در شلوغی‌های سفارش‌ها اشتباه نشده و نوبت هم رعایت می‌شود.

رزرو تورهای مسافرتی در لست تورز و توریاب:

پین کافه و تعدادی دیگر از کافه‌های سیار، شبکه‌ای دوستانه برای خودشان تشکیل داده‌اند تا علاوه بر به اشتراک گذاشتن تجربیات کاری خود با یکدیگر، سعی در ایجاد پراکندگی مکانی مناسب برای برپایی کافه‌هایشان کنند. به این ترتیب، در یک شب، دو کافه سیار به یک محل نمی‌روند. آن‌ها با این کار سعی در توسعه هرچه بیشتر این سبک کاری و تبلیغ کسب و کارشان دارند. اگر آن‌ها را در خیابان دیدید و یا به محل شما آمدند سری به آن‌ها بزنید و از نوشیدن یک لیوان نوشیدنی پین کافه‌ای لذت ببرید. یادتان باشد که تجربه خودتان را با ما و دیگر خوانندگان اینجا به اشتراک بگذارید.پین کافه به صورت روزانه در صفحه اینستاگرامِ خود مشتریان و رفقا را از محل برپایی با خبر می‌کند. اگر ساکن تهران نیستید و دوست دارید پین کافه به شهر شما بیاید، می‌توانید درخواست خود را برای پین کافه ارسال کنید تا بعد از بررسی شرایط به شهر شما بیاید و از بودن در کنار این نارنجیِ سبز اهل سفر لذت ببرید.

پین کافه تهرانپین کافه تهرانپین کافه تهرانپین کافه تهرانپین کافه تهرانپین کافه تهرانپین کافه تهرانپین کافه تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا