16 خرداد؛ پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس «نماز و نیایش»


16 خرداد؛ پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس «نماز و نیایش»

گروه فرهنگی ــ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره استانی عکس با موضوع «نماز و نیایش» تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام شده و طی 18 و 19 خردادماه جاری عکس‌های دریافتی داوری خواهد شد.

16 خرداد؛ پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس «نماز و نیایش»به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، به‌همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت جشنواره استانی عکس با موضوع «نماز و نیایش» برگزار می‌شود.
این جشنواره ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است و علاوه‌ بر این شرکت عموم مردم از جمله عکاسان حرفه‌ای و آماتور استان در این جشنواره بلامانع است و هر عکاس می‌تواند حداکثر 10 قطعه عکس را برای شرکت در این جشنواره ارسال کند.
عکس‌ها باید دیجیتال باشد و مشخصات عکاس و شماره تلفن ثابت باید روی CD حاوی عکس‌ها نوشته شود.
آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام شده و طی روزهای 18 و 19 خردادماه جاری عکس‌های دریافتی داوری خواهد شد.
اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می تواند آثار خود را به ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و یا به نشانی کوهدشت، میدان قدس، انتهای پارک فدک، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت ارسال کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها