یادواره شهدای قرآنی سبزوار در جوار امامزاده شعیب(ع)


یادواره شهدای قرآنی سبزوار در جوار امامزاده شعیب(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ دومین یادواره شهدای قرآنی سبزوار همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور اساتید قرآنی و جمعی از مسئولان این شهرستان در جوار بقعه متبرکه امامزاده شعیب(ع) برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران، ایکنا، نبأ؛ دومین یادواره شهدای قرآنی سبزوار به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد شهیدان هشت سال دوران دفاع مقدس در جوار بقعه متبرکه امامزاده شعیب(ع) با حضور اساتید قرآنی و جمعی از مسئولان برگزار شد.
تلاوت قرآن، تجلیل از 15 خانواده شهید قرآنی از جمله شهیدان موسی الرضاپرتانیان، غلامرضا داورزنی مقدم، علی‌اکبر ریوندی، محمد فاضل و مهدی خلقی از جمله برنامه این مراسم بود.
علی ارغیانی، رئیس کمیسیون ایثار و مقاومت شواری اسلامی سبزوار با بیان اینکه سعی کردیم محافل انس با قرآن که در گذشته در محل شهرداری سبزوار برگزار می‌شد در سال جاری مزین به نام پربرکت شهدا در این شهرستان شود، گفت: معتقدیم تمام شهدای ما شهدای قرآنی هستند و فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان یکی از گفتمان‌های مؤثر در آموزه‌های قرآنی جای دارد.
این آزاده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: سعی کردیم ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در بین عموم مردم به‌‌ویژه جوانان با معرفی الگوها و اسوه‌های عینی و عملی و پیاده‌سازی سبک زندگی اسلامی و قرآنی با تکریم خانواده‌های شهدای قرآنی همراه باشد.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!