مدیریت جهادی؛ از ظرفیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی


مدیریت جهادی؛ از ظرفیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، مدیریت جهادی برگرفته از ایمان اسلامی را از ظرفیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: وجود انسان‌های جوان با رتبه‌های رفیع انسانی، زنده‌کننده ماجراهای صدر اسلام و از قابلیت‌های انقلاب اسلامی ایران است.

مدیریت جهادی؛ از ظرفیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر روز شنبه، چهارم خردادماه در مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌های خود را کشف کنیم، تصریح کرد: غریزه بی‌نهایت‌طلبی در انسان گامی برای اتصال به خداوند است، اگر انسان می‌خواهد به خدا وصل شود، باید از استعدادهای خدادادی‌اش بهره ببرد.

وی تأکید کرد: موفقیت‌های امروز انقلاب اسلامی ایران به‌واسطه رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امکان‌پذیر شده است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، وجود نیروی انسانی مستعد، جمعیت جوان زیر ۴۰ سال، وجود ۱۴ میلیون نفر دارای تحصیلات عالی، رتبه دوم جهان در دانش‌آموختگان علوم مهندسی، وجود انبوه جوانانی با روحیه انقلابی و آماده تلاش جهادی را از ظرفیت‌های انسانی انقلاب اسلامی برشمرد.

امام جمعه تبریز بیان کرد: دارا بودن ۷ درصد ذخایر جهان در ایران، منابع عظیم زیرزمینی، موقعیت استثنایی جغرافیایی، بازار بزرگ ملی و منطقه‌ای با داشتن ۱۵ همسایه و ۶۰۰ میلیون جمعیت، سواحل دریایی طولانی، حاصل‌خیزی زمین با محصولات متنوع کشاورزی و باغی نیز از ظرفیت‌های مادی کشور هستند.

وی در ادامه مدیریت جهادی برگرفته از ایمان اسلامی را از ظرفیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: وجود انسان‌های جوان با رتبه‌های رفیع انسانی و جوانان زنده‌کننده ماجراهای صدر اسلام از قابلیت‌های انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، در بخش دیگری بر ضرورت بروز کردن تجهیزات نظامی کشور تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل و آزاد و مقتدر است، اما باید با همیشه در اوج قدرت باشیم، تا تقاضای صلح از سوی دشمن باشد نه از سوی نیروهای خودی.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: اگر دشمنان به صلح تمایل پیدا کردند، باید با توکل به خدا تمایل نشان داد، حضرت علی(ع) به مالک اشتر می‌نویسند پس از صلح با دشمن مراقب بوده و هوشیار و از نیرنگ دشمن برحذر باش؛ چرا که گاهی نزدیکی دشمن برای غافلگیر کردن است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در پایان عنوان کرد: فرمان جنگ و پذیرش صلح با پیامبر خدا و از اختیارات رهبری جامعه اسلامی است، در پذیرش صلح هم احتمال خطر و هم احتمال توطئه و زخم زبان وجود دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو