تیرماه؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن اوقاف خوزستان/ نظرات نخبگان استان گردآوری می‌شود


تیرماه؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن اوقاف خوزستان/ نظرات نخبگان استان گردآوری می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه مسابقات قرآن اوقاف خوزستان در تیرماه برگزار خواهد شد، گفت: به منظور تشکیل گروه داوری خوب، جلسه مشترکی با نخبگان قرآنی استان تشکیل می‌شود.

تیرماه؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن اوقاف خوزستان/ نظرات نخبگان استان گردآوری می‌شود

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: مسابقات قرآن اوقاف استان در تیرماه برگزار می‌شود و رایزنی‌ها برای برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن خوزستان به میزبانی سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی به دلیل رخداد سیل در استان به بعد از ماه رمضان موکول شد، افزود: مهلت برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن تا 10 روز قبل از شروع مسابقات مرحله استانی است و شهرستان‌ها تا آن زمان باید اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی را برای ما ارسال کنند.

شویع‌نژاد بیان کرد: 19 تا 24 تیرماه بازه زمانی است که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف، برای برگزاری مرحله استانی تعیین شده است. تاریخ پیشنهادی ما برای برگزاری مسابقات قرآن اوقاف خوزستان، پنجشنبه و جمعه 20 و 21 تیرماه است.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان، بیان کرد: به منظور جمع‌آوری نظرات نخبگان قرآنی استان، کمیته فنی تشکیل دادیم و قرار است به زودی با نخبگان قرآنی استان درباره مسابقات جلسه بگیریم و نظرات آن را جمع‌آوری کنیم تا در نتیجه آن مجموعه هیئت داوری خوبی را برای مسابقات قرآن خوزستان انتخاب شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس