زمان برگزاری آزمون معارفی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد


زمان برگزاری آزمون معارفی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی آزمون معارفی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در تاریخ 20 تیرماه در فارس برگزار می‌شود.

زمان برگزاری آزمون معارفی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اعلام زمان برگزاری آزمون معارفی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: مرحله استانی این آزمون در روز پنج‌شنبه، 20 تیرماه امسال برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این آزمون رأس ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد، محل برگزاری این آزمون را سالن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) شیراز اعلام کرد.
جلالی یادآور شد: مرحله شهرستانی این آزمون در اسفندماه سال گذشته همزمان با آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شده بود که برگزیدگان آن به مرحله استانی راه پیدا کردند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس همچنین گفت: مرحله کشوری آزمون معارفی نیز همزمان با مرحله کشوری رشته‌های آوایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف برگزار خواهد شد.
وی در ادامه به رشته‌های آوایی این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: مهلت ثبت‌نام در رشته‌های آوایی در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شده است و به یاری خدا بعد از آن مسابقات برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق برگزاری آن نیز اعلام می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022