کار اصلی در حرکت به سوی ظهور بر عهده مسجد است


کار اصلی در حرکت به سوی ظهور بر عهده مسجد است

حجت الاسلام عظیمی با بیان اینکه کار اصلی در تبیین بایدها و نبایدهای مجالس منتسب به اهل بیت(ع) در دست روحانیون و مسجد است، گفت: تبیین روایات و معارف مهدوی برای عموم توسط اینها باعث فاصله گرفتن مردم از گناه و زمینه سازی برای ظهور می شود.

حجت الاسلام «اسماعیل عظیمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با بیان اینکه در جلسات منتسب به اهل بیت(ع) باید به تاکیدات روایی، علما و بزرگان و احکام دینی توجه شود، اظهار کرد: لازم است بایدها و نبایدهای مربوط به این جلسات رعایت شود همچون پویایی و نشاط که می توان از طرقی همچون برگزاری مسابقات و اهدای جوایز به برگزیدگان در مساجد و حسینیه ها این مهم را محقق کرد.

امام جماعت مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: اما برگزاری جلسات اهل بیت(ع) باید طبق موازین و احکام دینی باشد به گونه ای که از آسیب هایی همچون اذیت مردم دور بوده و مسائل دینی، مذهبی و روایات و احادیث اهل بیت(ع) در آن بیان و عمل شود.

حجت الاسلام عظیمی تصریح کرد: پیشانی کار در این باره در دست روحانیون و مساجد است، بنابر این، باید احادیث و روایات آخرالزمان در مورد ظهور را برای همگان تبیین و تحلیل و به نوعی مردم را آماده برای این حرکت عظیم و جهانی کنند.

امام جماعت مسجد موسی بن جعفر(ع) تاکید کرد: بسیاری برای ظهور آمادگی ندارند، به همین جهت لازم است، علما و ائمه جماعات در زمینه علائم ظهور حضرت مهدی(عج) برای مردم بویژه جوانان اطلاع رسانی کنند تا در پرتوی این آگاهی جامعه از معصیت و گناه فاصله گرفته و در مسیر ظهور حرکت کند.

گفتنی است، مسجد موسی بن جعفر(ع) در خیابان سبلان تهران واقع شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟