اعزام هیئتی از طرف گوایدو برای دیدار با نمایندگان مادرو


خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا از اعزام هیئتی به اسلو به منظور دیدار با نمایندگان نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا خبر داد.

اعزام هیئتی از طرف گوایدو برای دیدار با نمایندگان مادرو
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فرانس پرس، خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا از اعزام هیئتی به اسلو به منظور دیدار با نمایندگان نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا خبر داد.
اعزام نمایندگانی از سوی رهبر مخالفان دولت ونزوئلا برای مذاکره با نمایندگان رئیس جمهور ونزوئلا پس از ماهها آشوب و درگیری در حالی انجام می شود که دولت آمریکا بار دیگر با دخالت آشکار در امور داخلی ونزوئلا، بر کناره گیری مادورو از قدرت تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای گفت تنها درباره یک موضوع با مادورو صحبت می شود آنهم شروط کناره گیری اش از قدرت است.
در بیانیه سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا آمده است:« آمریکا از تمایل مردم ونزوئلا به احیا دموکراسی شان و به پایان رساندن کار رژیم غیرقانونی مادورو حمایت می کند. تلاش های قبلی برای مذاکره جهت پایان دادن به این رژیم و برگزاری انتخابات آزاد به دلیل آنکه این رژیم از این تلاش ها برای تفرقه در بین مخالفان و بدست آوردن زمان استفاده کرده، شکست خورده است. یک خائن نمی تواند بر انتخاباتی آزاد نظارت داشته باشد. همانطور که ما بارها گفته ایم معتقدیم تنها درباره یک موضوع با نیکلاس مادورو باید مذاکره کرد و آن شروط کناره گیری اش است. ما امیدواریم گفتگوها در اسلو بر این هدف متمرکز باشد و اگر این طور باشد دستیابی به پیشرفت هایی ممکن خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه