به گزارش افکارنیوز،

در روز های اخیر یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال تهران تهدید کرد که به زودی در یک رسانه حاضر می شود و پشت پرده برخی اتفاقات این باشگاه را افشا می کند.

پس از گذشت چند روز از این اتفاق رسانه مورد نظر با این کارشناس تماس گرفت و در نهایت این فرد درخواست سکه طلا کرد و این موضوع منتفی شد.

امیر حسین صادقی بازیکن سابق استقلال گفت: فرد مورد نظر که در یکی از برنامه های ورزشی سیما کار می کند به بنده گفت این برنامه برای حضور شما آماده است و می توانی پشت پرده ای را که از آن حرف زدی در این برنامه به اطلاع مخاطبان ورزشی برسانی و من هم چون با این فرد از قبل آشنا بودم به حالت مزاح و شوخی گفتم اگر در برنامه بیایم سکه هم می دهید یا خیر؟ متاسفانه این فرد از این شوخی من بهره بُرد و موضوع را بدین شکل عنوان کرد در صورتیکه من سوال کردم سکه می دهید و او در برخی رسانه ها مدعی شده است که من در خواست سکه کرده ام.

وی ادامه داد: اگر در این برنامه حاضر نشدم به دلیل این بود که احساس کردم این فرد که از هواداران تیم رقیب است قصد دارد با این موضوع شرایط باشگاه استقلال را بهم بزند لذا تصمیم گرفتم در این برنامه حاضر نشوم و این موضوع هیچ ارتباطی با طرح موضوع سکه و... ندارد.