به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، درباره موفقیت‌های ورزش در چهار سال گذشته و دستاوردهایی که ایران در حوزه ورزش کسب کرده است در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: امسال و سال گذشته افتخارات فراوانی در عرصه ورزش کشور به دست آمده که بایستی به وزارت ورزش و کمیته المپیک تبریک بگویم، این مدیریت منسجم و هماهنگ و همراه آنها باعث شد ورزش کشورمان به افتخارات بزرگی برسد.

وی ادامه داد: سال‌هاست که در ورزش حضور دارم. بارها دیدم هر زمان مشکلی ایجاد شده به واسطه جدایی کمیته و وزارت است. این همراهی که اکنون وجود دارد به نظر من یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت رشته‌های ورزشی در عرصه‌های مختلف است و مدیریت در شرایط بحران به مراتب سخت‌تر است.

پولادگر اضافه کرد: به روسای فدراسیون‌ها و مدیران هم‌ترازم خسته‌ نباشید عرض می‌کنم و می‌دانم چه مشکلاتی دارند و هم به مدیریت وزارت ورزش خسته نباشید و خداقوت می‌گویم واز همه کسانی که همراه و همگام برای ارتقای ورزش ایران تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: یکی از ابزارهایی که در جامعه باعث شور و نشاط می‌شود ورزش است، یکی از کاربردی ترین و ارزان ترین ابزار برای شادی مردم که می‌تواند در اختیار مردم قرار بگیرد. ورزش کشور در چند سال گذشته افتخارات بسیاری به دست آورد که باعث شادی و نشاط مردم شده است. در حال حاضر نیز جامعه ورزش خود را برای حضور موفق در المپیک 2020 توکیو آماده میکند قطعا نتایج این رویداد در شور و نشاط مردم نیز مانند دیگر رویدادها موثر خواهد بود. در چنین شرایطی همه باید برای حفظ آرامش جامعه ورزش تلاش کنیم نه این که با ایجاد حاشیه ورزش را از هدف اصلی دور کنیم. استیضاح وزیر و تغییر مدیریت در این حوزه در حال حاضر به ضرر ورزش است.