معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران


آیا با کافه های قدیمی و معروف تهران آشنایی دارید؟ فکر می کنید کافه های قدیمی تهران چه ویژگی هایی دارند؟ دوست دارید شده برای یکبار به این کافه ها سر بزنید؟ هرروز که می گذرد کافه ها و کافی شاپ های زیادی در تهران دایر می شود . اوایل کافه ها عموما در ساختمانهای […] نوشته معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای...

آیا با کافه های قدیمی و معروف تهران آشنایی دارید؟ فکر می کنید کافه های قدیمی تهران چه ویژگی هایی دارند؟ دوست دارید شده برای یکبار به این کافه ها سر بزنید؟ هرروز که می گذرد کافه ها و کافی شاپ های زیادی در تهران دایر می شود . اوایل کافه ها عموما در ساختمانهای قدیمی و تاریخی تهران به وجود آمدند کم کم در پاساژهای شیک و مدرن و خیابانهای پرتردد تهران شاهد به وجود آمدن کافه ها شدیم .

کافه ها مکان دنج و دلنشین برای دورهمی های دوستانه بخصوص برای جوانان می باشد . کافه گردی در تهران بسیار شیرین است و ما می خواهیم در این مطلب به معرفی ۱۰ کافه معروف و قدیمی تهران بپردازیم . شما تا انتهای مطالب را بخوانید و ببینید که به چند کافه در تهران سر زدید .

۱-کافه گل رضاییه
از قدیمی ترین کافه های شهر تهران کافه گل رضاییه است. که در این کافه یک نکته مهم این است که حتما باید قبل از رفتن به آن جای خود را رزرو نمایید در غیر این صورت نمیتوانید وارد کافه شوید. این کافه که به قول معروف پاتوق هنرمندان بزرگی همچون فروغ فرخزاد و صادق هدایت بوده است که همین موضوع باعث جذابیت و علاقه افراد به رفتن به کافه گل رضاییه میشود. زمان اوج این کافه دهه ۴۰ و ۵۰ بوده است و هم اکنون به عنوان یکی از اولین کافه های شهر تهران با همان فضای داخلی که متعلق به دهه های قبل است بازسازی شده و پذیرای افراد زیادی در طول روز میباشد.از لحاظ اقتصادی این کافه کمی به علت نامدار بودنش قیمت هایش ممکن است کمی بالا باشد اما به یکبار امتحان کردن آن حتما می ارزد.
آدرس : خیابان سی تیر- بالاتر از موزه آبگینه
تلفن: ۰۲۱۶۶۷۰۷۲۹۰

رزرو تورهای مسافرتی در لست تورز و توریاب:معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهرانمعرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران

۲- کافه عمارت مسعودیه
کافه مسعودیه در عمارت مسعودیه قرار دارد و شما علاوه بر کافه میتوانید یکی از جاذبه های گردشگری شهر تهران را هم ببینید. فضای کافه فضایی قدیمی و بسیار زیبا در محیط تاریخی قرار دارد. و حساط کافه طوری تزئین شده که شما میتوانید لحظات خود را پر از احساس خوب بکنید. یکی از علت های مهم رفتن به این کافه صبحانه های خوشمزه آن میباشد ولی فراموش نکنید که قبل از رفتن به یکی از زیباترین کافه های شهر تهران حتما جای خود را رزو کنید که معطل نشوید.از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد.
آدرس : بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، خ امیر کبیر، خ ملت، بالاتر از ایستگاه مترو، عمارت مسعودیه
تلفن : ۰۲۱۳۳۹۹۲۰۱۳معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهرانمعرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران

۳-کافه دیاموند
میدان فردوسی از جمله محله هایی است که پر از کافه های متنوع میباشد و میزبان قرارهای دوستانه زیادی در طول روز است. یکی از این کافه ها در کمی بالاتر از میدان فردوسی قرار دارد کافه دیاموند است که اگر گذرتان به آن سمت رفتن حتما آنجا بروید. محیط کاملا گرم و صمیمی به همراه منویی فوق العاده است. به پیشنهاد اینجانب سیب زمینی ویژه و پننی این کافه را حتما امتحان کنید. ساختمان قدیمی این کافه به همت چندین جوان خوش ذوق بازسازی شده و به یکی زا محبوب ترین کافه های تبدیل شده است. سیستم تهویه آن کاملا مناسب است و برای افرادی که بوی سیگار آنها را اذیت میکند بسیار مناسب است. یک تکنه قابل توجه این است که اگر میخواهید در حیاط آن بنشینید حتما قبل از رفتن جای خود را رزرو نمایید.از لحاظ اقتصادی هم این کافه یکی مقرون به صرفه ترین کافه های شهر تهران است.
آدرس: میدان فردوسی- خیابان ویلا(نجات اللهی)- خیابان فلاح پور-پلاک ۳۳
تلفن : ۰۲۱۸۸۸۹۰۱۹۶

معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهرانمعرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران

۴-کافه سام
همان طور که میدانیم رشد کافه ها در تهران با سرعت چشمگیری رو به افزایش است، طراحی های اکثر کافه در دو زمینه خیلی طرح های قدیمی و سنتی و دیگری طرح های لاکچری و مدرن اروپایی زیاد شده است. کافه سام جزو دسته دوم قرار دارد و محیطی زیبا و مدرن میزبان جمع های دوستانه زیادی میباشد. این کافه بیشتر مناسب برای قرارهای بیشتر دو الی سه نفر است به همین منظور اگر دنبال کافه ای هستید که جشن تولدتان را آنجا بگیرید این کافه گزینه ی خوبی میتواند برایتان باشد. نکته قابل توجه این کافه این است که دارای دو شعبه میباشد.
آدرس ۱: تقاطع خیابان خدامی و آفتاب، ضلع جنوب شرقی، جنب پارک، ساختمان مادیران
آدرس۲ : خیابان فرشته.مرکز خرید سام سنتر، طبقه دوم

معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهرانمعرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران

۵-کافه ویونا پلازا
این کافه که در منطقه زعفرانیه شهر تهران قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین کافه های معرفی شده است. سرویس های این کافه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. محیط آن کاملا دنج است که همین باعث شده است که از محبوبیت زیادی در بین جوانان برخوردار باشد. اگر بخواهیم بهترین نکته این کافه را بیان کنید صبحانه های خوشمزه با قیمت مناسب آن می باشد.
آدرس: خیابان ولیعصر – خیابان زعفرانیه – سه راه آصف – مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا – طبقه دوم

معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهرانمعرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران

۶-کافه آوانسن
کافه آوانسن تهران، یکی از بهترین و پرطرفدارترین کافه‌های پایتخت بوده که در بلوار کشاورز این شهر واقع شده است. کافه‌ای در نیم‌طبقه بالایی سینما بلوار که سومین شعبه از آن در این محل می‌باشد. دو شعبه دیگر در خیابان طالقانی و شهرآرا پذیرای پایتخت‌نشینان است. کافه آوانسن تهران، با داشتن فضایی بزرگ و دنج، میزهای با فاصله از یکدیگر چیده شده و نورپردازی عالی، از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن‌های خصوصی و مهمانی‌های خانوادگی می‌باشد. مدل میز و صندلی‌های کافه آوانسن بسیار شیک و رسمی بوده و یک مدل مبل راحتی نیز در این مکان تعبیه شده است. باید بدانید که در این کافه، اینترنت بی‌سیم رایگان نیز برای شما عزیزان وجود دارد.
آدرس: تهران، بلوار کشاورز، بعد از خیابان شانزده آذر، سینما بلوار.
شماره تماس:۸۸۹۴۴۳۵۵ -(۰۲۱)

معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهرانمعرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران

۷-کافه گراف
یکی از قدیمترین کافه های .واقع در ساختمان آ اس پ میباشد که پاتوق بسیاری از جوانان است. کیفیت منوی غذایی این کافه همانند روز اولی است که باز شده است می باشد. محیطی کافه بسیار زیبا و دلنشین میباشد. حتما به کافه گراف بروید.
آدرس: شیخ بهایی، مجتمع آ اس پ
تلفن: ۸۸۰۴۸۸۴

معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهرانمعرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران

۸-کافه وی
تا الان از برخی کافه های شهر تهران صحبت کردیم حال میخواهیم درباره یکی از جذاب ترین کافه های شهر تهران که کافه راه نام دارد صحبت کنیم که به عنوان اولین کافه سیار فعالیت خودش را در تهران آغاز کرده است. نحوه برخورد کافه راهی ها به اندازه ای خوب است که دوست دارید هر روز سر راهتان قرار بگیرند و شما را مهمان یک کافه دلچسب در خیابان بکنند. کارکنان این کافه ذکرا و فرزاد زوج جوانی هستند که هر روز برای فردای اون روز برنامه ریزی می کنند و از طریق شبکه های اجتماعی موقعیت خود را اعلام می کنند. منوی غذاهایی آنها شامل ساندویچ، قهوه و شربت های خوشمزه است. برای رفتن به کافه راه حتما شبکه های اجتماعی آنها را دنبال کنید.

معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهرانمعرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران

۹-کافه لمیز
کافه لمیز شعبه های زیادی دارد ولی ما اینجا فقط یک شعبه کافه لمیز که پرطرفدارترین شعبه های آن است را معرفی می کنیم. اگر حالتان بد هم باشد وقتی سری به کافه لمیز حسابی از انرژی لبریز میشوید .در این کافه همه چیز به آدم انرژی میدهد از دکوراسیون و کارکنان گرفته تا آن قهوه هایی که هیچ جا نظیرشان پیدا نمیشود.
آدرس : خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر سمت راست، شماره ۱۴۳۵
تلفن : ۶۶۴۶۲۲۰۵

معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهرانمعرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران

۱۰-کافه مجنون
یک کافه شیک، مدرن و حرفه ای که جزء بهترین کافه های تهران است. منظره و دکوراسیون کافه مجنون بی نظیراست . اینجا پر از انرژی و نشاط می باشد . اگر میخواهید از اینجا نهایت استفاده را ببرید میزهای داخل بالکن را انتخاب کنید.
آدرس : شهرک غرب، ایران زمین، بین چهارم و ششم، باغ راه فدک
تلفن : ۸۸۳۷۸۹۴۹

معرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهرانمعرفی 10 کافه معروف و قدیمی تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس