تمبر اختصاصی همایش فاتحان نور رونمائی شد


در همایش فاتحان نور که به منظور تجلیل از خانواده های معظم شهدا و گرامی داشت حماسه آفرینان فتح خرمشهر برگزار شد، از تمبر این مراسم نیز رونمایی شد.

تمبر اختصاصی همایش فاتحان نور رونمائی شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در همایش فاتحان نور که به منظور تجلیل از خانواده های معظم شهدا و گرامی داشت حماسه آفرینان فتح خرمشهر برگزار شد، از تمبر این مراسم نیز رونمایی شد. در این همایش مردمی که در جوار بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش و سایر شخصیت های لشکری و آحاد مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی حضور داشتند.

تمبر مذکور توسط سرلشکر موسوی ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و دیگر حاضران بر حاشیه آن مطالبی به یادگار نوشتند. در این مراسم سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درباره شخصیت های شهیدانی چون صیادشیرازی و بروجردی و نیز مسائل روز منطقه به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا