به زودی؛ ابلاغ طرح قانون جامع ایثارگران دانشگاه آزاد


رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد گفت: طرح قانون جامع ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به زودی ابلاغ می‌شود.

به زودی؛ ابلاغ طرح قانون جامع ایثارگران دانشگاه آزادبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد در مراسم تقدیر از جمعی از ایثارگران و خانواده شاهد دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه برگزار شد، گفت: یک جامعه ایثارگر و انقلابی در این دانشگاه حضور دارد و برکت حضور این عزیزان می‌تواند دانشگاه آزاد اسلامی را به سمت توانمندی سوق دهد.

وی با اشاره به طرح قانون جامع ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مراحل تدوین، تنظیم و ابلاغ این طرح به انجام رسیده و در آینده بسیار نزدیک به واحد‌های دانشگاهی ابلاغ خواهد شد.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: سعی و تلاش ما این است تا کارکنان و اساتید جامعه ایثارگری دانشگاه با توانایی‌های خود به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی بیفزایند و فضای دانشگاه یک فضای ایثارگری با تفکر بسیجی و انقلابی باشد.

لزوم فعالیت های جهادی برای تحول در دانشگاه آزاد

همچنین در این مراسم محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این تحولات به برکت جا به جایی‌هایی در این دانشگاه صورت گرفته که بسیار ارزشمند است.

وی با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت: در بحث آزادی خرمشهر، مقاومت، صبر و استقامت مطرح بود، این مسأله بسیار دارای اهمیت است و باید توجه داشت که در تحولات مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی نیز یکی از اولویت ها، ایستادگی، مقاومت و صبر در برابر هجمه هاست.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: باید برای تحول در دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور قرارگیری این دانشگاه در مسیر تحقق ارزش‌های انقلاب، در تمام سطوح فعالیت جهادی انجام شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان