سیلوستر استالونه: من حیوانی سیاسی نیستم!


سیلوستر استالونه: من حیوانی سیاسی نیستم!

سیلوستر استالونه در حاشیه جشنواره کن 2019، کلاس بازیگری برگزار کرد و گفت: «در ابتدا فکر نمی‌کردم موفق شوم. من یک کارگر ساده پارکینگ بودم. زندگی آدم‌ها در یک لحظه زیر و رو می‌شود. او تاکید کرد که هرگز به سیاسی بودن شخصیت «رمبو» تمایلی نداشته است.»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سیلوستر استالونه: من حیوانی سیاسی نیستم!

سیلوستر استالونه در حاشیه جشنواره کن ۲۰۱۹، کلاس بازیگری برگزار کرد و گفت: «در ابتدا فکر نمی‌کردم موفق شوم. من یک کارگر ساده پارکینگ بودم. زندگی آدم‌ها در یک لحظه زیر و رو می‌شود. او تاکید کرد که هرگز به سیاسی بودن شخصیت «رمبو» تمایلی نداشته است.»

به گزارش وِرایِتی، آخرین روز هفتاد و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کن به سیلوستر استالونه اختصاص یافت که کلاس تخصصی خود را برگزار کرد. او نگاهی به ۴۳ سال زندگی حرفه‌ای خود انداخت و از همه چیز سخن گفت و اینکه هرگز به سیاسی بودن «رمبو» تمایلی نداشته است.

هزاران نفر بیرون از سالن سَلِه دِبوسی منتظر بودند تا خالق راکی را ببینند. او با چکمه‌های کابویی (گاوچرانی) و پیراهن پشمی‌اش داخل شد تا از دهه‌ها کار حرفه‌ای و اندیشه و تجاربش بگوید.

استالونه در حدود یک ساعت و نیم در مورد شخصیت‌های فیلم‌های «راکی» و «رمبو» صحبت کرد. وی گفت که هرگز در فیلم و شخصیت «رمبو» به دنبال دادن وجهه سیاسی به آن نبوده است.

او در این کلاس تخصصی (مَسترکلاس) گفت: «من تقریبا آتیه‌ایست سیاسی یا از نظر سیاسی بی‌تفاوت هستم. من حیوانی سیاسی نیستم و هرگز هم نخواسته‌ام باشم. فقط با خود فکر کرده‌ام که این یک داستان جالب درباره «بیگانگی» است. اما زمانی رئیس‌جمهور ریگان گفته بود من «رمبو» را دیدم و او یک جمهوری‌خواه است، من شدیداً شگفت‌زده شدم! »

استالونه در ادامه در مورد دوران جوانی‌اش سخن گفت و اینکه حادثه‌ای که برایش پیش می‌آید و باعث فلج شدن بخشی از صورتش می‌شود و حتی روی تکلّمش تاثیر می‌گذارد: «زمانی‌که آرنولد شوارتزِنِگِر به من گفت تو لهجه داری. گفتم ببخشید؟ من لهجه دارم؟ و آرنولد خندید. بعد احساس کردم که مساله خیلی بدی است.»

او در ادامه گفت: «همه چیز به یک ایده خوب برمی‌گردد. به لحاظ فیزیکی بی‌نقص نبودم. بخشی از صورتم که به‌خاطر همان حادثه فلج بود و هست. وقتی تلاش می‌کردم کاری در سینما برای خود پیدا کنم، هیچ‌کس نمی‌توانست حرف‌هایم را بفهمد. همیشه خوش‌بینی‌ام را حفظ کردم. و این را فهمیده‌ام که اگر من توانسته‌ام به موفقیت برسم، پس همه می‎توانند به موفقیت برسند.»

وی در مورد اولین اقدام جدی و بزرگش در سینما که منجر به خلق «راکی» شد، گفت: «فیلم «راکی» روی کاغذ شکستی بزرگ بود با این وجود کار را آغاز کردیم و در مدت ۲۴ روز پروژه را با بودجه‌ای اندک بستیم. موفقیت فیلم به داستان جذابش مربوط است که مردی برای قهرمان شدنش می‌جنگد و یک‌بار شکست می‌خورد و بار دوم به پیروزی می‌رسد. ما نباید به آسانی شکست را بپذیریم. انسان ذاتا سخت‌جان آفریده شده است. با این وجود که شکست آدم را کوچک می‌کند اما با پذیرش نقاط ضعف می‌توان آن‌ها را به نقاط قوّت بدل کرد و به موفقیت حتمی رسید. من همین ایده را پیش گرفتم و موفق شدم.»

استالونه در آخر گفت: «شخصیت راکی بالبوآ، روند پذیرش پیری را نشان می‌دهد. این ایده از فیلم «بی‌مصرف‌ها» (The Expendables) آغاز شد. همه قهرمانان دوران کودکی‌مان را در یک فیلم جمع کردیم. شخصیت‌هایی که حالا پا به سن گذاشته بودند. ولی همه در کنار یکدیگر قوی بودند.»

سیلوستر استالونه ۷۳ ساله که با بازی در فیلم‌های راکی و رمبو به شهرت رسید، امسال با نمایش اولین فیلم «رمبو» با کیفیت ۴k به همراه دخترانش در هفتاد و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کن حضور یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در