سکه امامی 4800000 تومان شد / قیمت طلا و دلار امروز 98/3/4


سکه امامی 4800000 تومان شد / قیمت طلا و دلار امروز 98/3/4

قیمت طلا و سکه در بازار امروز تحت تاثیر رشد نسبی بهای جهانی طلا و افت نرخ ارز بود که بر این اساس قیمت هر قطعه سکه امامی به 4 میلیون و 800 هزار تومان رسید. نوشته سکه امامی 4800000 تومان شد / قیمت طلا و دلار امروز 98/3/4 اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار جهانی طلا دیروز جمعه در حالی بسته شد که قیمت این فلز گرانبها پس از افت ارزش دلار روندی صعودی به خود گرفت و به ۱۲۸۵ دلار در هر اونس رسید.

پس از اینکه آمار ضعیف کالاهای بادوام و فعالیت‌های کارخانه‌های آمریکا، نگرانی در مورد اینکه درگیری با چین احتمالا به اقتصاد آمریکا خسارت می‌زند، ارزش دلار از بالاترین رقم دو هفته گذشته دور و این امر سبب تقویت ارزش دلار شد.

باب هابرکون، استراتژیست ارشد بازار طلا گفت: «ما ارقامی داریم که با انتظارات مطابق نیست. معمولا، با چنین اخباری قیمت طلا بالا می‌رود اما اکنون ارزش اوراق قرضه هم بالا رفته است که به طلا فشار کاهشی وارد می‌کنند.»

بی‌ثباتی در غرب آسیا نیز جذابیت امنیت طلا را تقویت کرد. ترامپ اعلام کرده است که ۱۵۰۰ نیروی نظامی آمریکا را به خاورمیانه می‌فرستد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ تا ساعت ۱۸، قیمت دلار برای فروش ۱۳,۹۷۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۳۸۷۰ تومان و ۱۳۹۷۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۵,۸۶۴ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۵۷۷۰ تومان و ۱۵۸۷۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که بهای انواع سکه تمام نسبت به روز پنجشنبه با کاهش مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۳۳ هزار و ۷۴ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و یک میلیون تومان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک