لزوم برخورد با عرضه برنج تقلبی


لزوم برخورد با عرضه برنج تقلبی

شهروند در بحران‌های اخیر نظیر توزیع گوشت و توزیع ارزاق کمیاب، همواره حضوری موثر و مدد رسان در کنار شهروندان داشته است

لزوم برخورد با عرضه برنج تقلبیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در بازدید از فروشگاه‌های شهروند در سطح شهر ری پیگیر حواشی اخیر مربوط به "توزیع برنج " شد.
خلیل آبادی در این زمینه گفت: سلامت شهروندان و اعتماد آنان برای ما نمایندگان دارای بیشترین درجه اهمیت است و چنین موضوعاتی را با حساسیت فراوانی پیگیری می‌کنیم.
وی ادامه داد: بر اساس توضیحات مدیر عامل شرکت شهروند، کوتاهی از شرکت تولید کننده بوده که البته این شرکت برندی معروف بوده و تعجب همگان را نیز در بر داشته است، اما با این وجود شرکت شهروند بر اساس دستور تعزیرات به سرعت این برنج‌ها را جمع آوری کرده و با قیمتی که تعزیرات عنوان داشته به فروش می‌رساند.
خلیل آبادی افزود: گرچه چنین مسائلی نباید به وجود بیاید، اما شرایط اقتصادی سبب شده برخی از شرکت‌ها رو به سود جویی و سوءاستفاده بیاورند و لذا باید نظارت در این امر بیشتر شود. اما آنچه که مهم است میزان اعتماد شهروندان به نشان شهروند است که به نظر من این اعتماد از قبل هم بیشتر شده است.
وی افزود: شهروند همواره در بحران‌ها یار شهروندان بوده همچنان که در توزیع گوشت مورد اعتماد دولت و مردم بود. این نشان تجاری با امکانات قوی در توزیع و پخش مواد غذایی در شرایط بحرانی همواره مدد رسان شهروندان بوده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: فروشگاه‌های شهروند علاوه بر توزیع و پخش مواد غذایی در ارائه کیفیت مواد غذایی نیز بسیار خوب عمل کرده اند و همانگونه که مشاهده شد در کمترین زمان ممکن با نشان تجاری متخلف برخورد کرده اند.
وی در ادامه اظهار داشت: این روز‌ها می‌توان رضایت شهروندان را در میزان استقبال از فروشگاه‌های شبانه روزی شهروند دید بعلاوه پراکندگی فروشگاه‌های شهروند در سطح مناطق نیز سبب شده است شهروندان در مناطق خود دسترسی به این مجموعه داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟