هدایای متفاوت در دوشنبه سوری همراه اول


هدایای متفاوت در دوشنبه سوری همراه اول

حتماً شما هم شیرینی آخرین روزهای سال را به یاد دارید. شیرینی‌ای که با تکاپو برای شروع سال جدید همراه است. اما در این میان، از دیرباز در میان پیشینیان جشنی با نام...

حتماً شما هم شیرینی آخرین روزهای سال را به یاد دارید. شیرینی‌ای که با تکاپو برای شروع سال جدید همراه است. اما در این میان، از دیرباز در میان پیشینیان جشنی با نام چهارشنبه سوری رسم بوده است که شیرینی آخرین روزهای سال را به کام مردم ایران زمین بیشتر می کرد. جشنی که با برخی رفتارهای نمادین و غذاهایی که مخصوص به این روز است همراه بود. حالا این روزها جشن مشابهی به نام دوشنبه سوری به ابتکار همراه اول به راه افتاده است.

درست در روزهای پایانی هر ماه که همه آماده آغاز ماه جدید می شوند، همراه اول با راه اندازی کمپینی با نام دوشنبه سوری سعی کرده است تا همچنان نشان دهد در مسیر مشتری مداری، طرح‌ها و ایده‌های جدید و نابی را در دست دارد. این طرح دقیقاً زمانی از سوی همراه اول آغاز شده است که بسیاری در میانه جنگ سود بردن با افزایش تعرفه خدمات هستند. این طرح از دی ماه سال ۹۷ با هدف ارائه خدمات اینترنت رایگان به مشترکان تلفن همراه آغاز به کار کرده است. در این طرح آخرین دوشنبه هرماه مشترکان می تواند با شماره گیری کد *۱۰۰*۶۴# این بسته را فعال سازی کنند و از خدمات دوشنبه سوری استفاده کنند. در این طرح از ۱۰۰ مگ تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان می توانند دریافت کنند. دوشنبه این هفته پنجمین دوره‌ای بود که همراه اول این طرح را اجرا کرد و به مشترکین خود در دوشنبه سوری هدایای جذاب و متفاوتی را ارائه داد.

از سوی دیگر اگرچه بسته‌های اینترنت رایگان همیشه برای مشترکین شیرین بوده است، اما زمان استفاده از این بسته‌ها که غالب در ساعات پایانی روز بود، مشکلاتی را در سبک زندگی جوانان و نوجوان بر جای می‌گذاشت و می‌توانست با آسیب‌های فرهنگی به همراه باشد.

با این وجود همراه اول در راستای وظیفه‌ای که بر عهده خود در زمینه اعتلای فرهنگی می دید، زمان استفاده از این بسته‌ها را از ساعت ۵ صبح تا ۵ عصر قرار داده است. اگرچه بسته‌های اینترنتی شبانه موسوم به شبانت با توجه با پایین بودن بار ترافیکی بر روی شبکه عملاً هزینه‌ای بر دوش اپراتورها نداشت، اما همراه اول با این اقدام خود، هزینه‌های زیادی را برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه متحمل شده است تا نشان دهد همچنان احترام به مشتری و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه را از اهداف اصلی خود می داند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار