شبکه قرآن سیما؛ همراه با شب زنده‌داران لیالی قدر


همزمان با شب های قدر، پخش مراسم احیا همراه با سخنرانی و مداحی از اماکن مقدس و زیارتی در دستور کار شبکه قرآن و معارف سیما قرار دارد.

شبکه قرآن سیما؛ همراه با شب زنده‌داران لیالی قدربه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین های این شبکه در شب‌ نوزدهم با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجت‌الاسلام هاشمیان را پوشش خواهند داد.

ضمن اینکه تلاوت استاد محمدرضا پورزرگری، مداحی شربیانی و دعاخوانی حمید رمضان‌پور در این شب پخش خواهد شد.

شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، شبکه قرآن و معارف سیما نیز مراسم حرم مطهر امام خمینی (ره) با سخنرانی و احیای حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری را به صورت زنده پخش می کند.

پخش تلاوت قرآن توسط حمیدرضا احمدی وفا، مداحی ذاکر اهل بیت (ع) حسین هوشیار و همچنین دعاخوانی حمیدرضا رمضان‌پور از دیگر تدارکات این شبکه در شب بیست و یکم ماه رمضان می‌باشد.

مراسم شب بیست و سوم در شبکه قرآن و معارف سیما نیز از مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با سخنرانی و احیای حجت الاسلام والمسلمین پناهیان به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

دعاخوانی و مداحی علیرضا سبحانی و حسین یزدان‌پناه نیز از بخش های دیگر مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان است که تقدیم شب زنده‌دارن می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید