آلگری نام سرمربی بعدی یوونتوس را فاش کرد


مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، واکنش جالبی به نام سرمربی بعدی این تیم داشته است. نوشته آلگری نام سرمربی بعدی یوونتوس را فاش کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آلگری نام سرمربی بعدی یوونتوس را فاش کرد

آلگری و افشای سرمربی یووه؛ مردی از منچستر!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۰
آلگری نام سرمربی بعدی یوونتوس را فاش کرد

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، واکنش جالبی به نام سرمربی بعدی این تیم داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مکس آلگری فصل بعد دیگر سرمربی یوونتوس نخواهد بود و این سرمربی ایتالیایی بعد از سپری کردن ۵ فصل درخشان در تورین، به زودی صندلی خود را به سرمربی دیگری واگذار خواهد کرد.

اما در جریان افتتاح یک رستوران در دایراگو، یکی از هواداران یوونتوس از آلگری در خصوص سرمربی بعدی بیانکونری سوال کرد و پاسخ آلگری عجیب بود؛ مردی از شهر منچستر.

در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل یوونتوس به همکاری با پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی شنیده می شود و اگرچه هم خود گواردیولا و هم باشگاه انگلیسی این اخبار را قویا تکذیب کرده اند، اما واکنش مکس آلگری نشان داد پرونده احتمال حضور پپ در تورین هنوز بسته نشده است.

البته با توجه به موفقیت های فوق العاده گواردیولا در انگلیس و هدف گذاری وی برای فتح لیگ قهرمانان در فصل آتی، جدایی او از منچسترسیتی کمی دور از ذهن به نظر می رسد، اما رویای استخدام او هنوز در سر مدیران یوونتوس است و ممکن است در روزهای آتی اخبار متفاوتی در مورد احتمال حضور گواردیولا در تورین منتشر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری