هوای همدان برای گروه‌های حساس ناسالم است


هوای همدان برای گروه‌های حساس ناسالم است

‌معاون پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با اشاره به اینکه هوای آلوده امروز نگران‌کننده نیست، گفت: امروز هوای همدان برای گروه‌های حساس ناسالم است.

‌رضا عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر بیان کرد: بر اساس شاخص کیفیت هوا در همدان کمتر از ۱۱۰ میکرون بوده و فقط برای گروه‌های حساس ناسالم است.

وی ادامه داد: غبار موجود در هوا تنها در صورتی می‌تواند نگران‌کننده باشد که شاخص آلودگی آن بیش از ۱۵۰ میکرون باشد و این آلودگی تنها در شهرستان همدان است.

عبداللهی با اشاره به اینکه منشأ این آلودگی داخلی بوده و هنوز منبع آن مشخص نیست، عنوان کرد: این آلودگی به‌قدری نیست که از کشورهای دیگر به ایران وارد شود اما با بررسی نقشه‌های هواشناسی و بادها می‌توان منشأ محلی آن را یافت.

وی تصریح کرد: این آلودگی موقت بوده و گروه‌های حساس همچون کودکان، سالمندان و بیماران قلبی- عروقی باید تا زمان اتمام آلودگی نکات بهداشتی را رعایت کنند.

معاون پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در پایان یادآور شد: با توجه به پایش ایستگاه‌های چهارگانه این آلودگی فقط در همدان بوده و میزان شاخص آلودگی شهرستان‌ها کمتر از ۱۰۰ میکرون است که می‌توان آن را هوایی پاک نامید.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد