باید در مقابل تغییرات فرهنگی تحمیلی مقاوم باشیم


باید در مقابل تغییرات فرهنگی تحمیلی مقاوم باشیم

دولت آبادی ضمن تاکید بر اینکه باید مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشیم، اضافه کرد: باید در مقابل تغییرات فرهنگی تحمیلی مقاوم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جشن «روزه اولی ها» شب گذشته (۳۰ اردیبهشت) با حضور برخی از مدیران استانی و شهرستانی و با همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) یاسوج برگزار شد.

«علیرضا دولت آبادی» در این جشن، گفت: جشن «روزه اولی ها» همزمان با سراسر کشور و با هدف تحقق سیاست خانواده محور و مسجد پایه بر اساس برنامه تحول ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اهتمام به جذب کودکان و نوجوانان به مساجد به ویژه خواهران و تکریم «روزه اولی ها» و تعظیم شعائر دینی در حال برگزاری است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن بیان داستانی از زمان پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) و ذکر این نکته که باید به تربیت دینی فرزندانمان توجه ویژه داشته باشیم، از خانواده ها خواست که زمنیه حضور کودکان و نوجوانان را به مسجد فراهم کنند تا با حضور در این مکان مقدس ضمن بهره مندی از حسنات حضور در مسجد، زمینه تحقق جامعه دینی و اسلامی فراهم شود.

دولت آبادی با بیان اینکه این روزها جامعه ما از لحاظ فرهنگی دچار مشکلات زیادی است، عنوان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن سال هاست که فرزندان این سرزمین را نشانه رفته و در حال حاضر هم بیش از گذشته است.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشیم، اضافه کرد: باید در مقابل تغییرات فرهنگی تحمیلی مقاوم باشیم.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با برنامه های آتی کانون ها هم اظهار داشت: جشنواره استانی «عکس نماز و نیایش»، نمایشگاه کتاب، محافل انس با قرآن و تعزیه خوانی از مهم ترین برنامه های ستاد استانی است.

شایان کر است، در این جشن برنامه هایی از قبیل قصه گویی، تواشیح و برنامه های شاد توسط گروه های هنری به اجرا درآمد و در پایان به ۵۰ دختر دانش آموز «روزه اولی» از طرف ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد جوایزی اهدا شد .

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما