محفل انس با قرآن کریم


محفل انس با قرآن کریم

کمیته امداد امام خمینی (ره) محفل انس با قرآن کریم ویژه ایتام را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، محفل انس با قرآن کریم در کانون فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم

«حجت الاسلام محمد تقی سعیدی» مربی کانون فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) جیرفت، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین جهان، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و استفاده از فرصت راز و نیاز با پروردگار متعال است.

محفل انس با قرآن کریم

حجت الاسلام محمد تقی سعیدی، با اشاره به هدف از برگزاری این محفل نورانی، افزود: این محفل نورانی، به منظور انس با قرآن، متبرک شدن به نور قرآن، پیروی از دستورات آن در زندگی با تلاوت وتدبر در آیات روح انگیز قرآن، برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم

شایان ذکر است؛ این مراسم با حضور اعضاء کانون فرهنگی و تربیتی ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعی از قاریان و حافظان قرآن، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت، معاونت اداره تبلیغات اسلامی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم

در این محفل نورانی، مصطفی امیرمحمدی، امیرحسین تناور، مهدی معافی، سجادسالاری، سیدمحمدحسین حسینی و عادل پورسالاری از قاریان برجسته شهرستان جیرفت، به تلاوت قرآن پرداختند و پس از اقامه نماز روزه داران مهمان سفره با برکت افطار بودند.

محفل انس با قرآن کریم

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید