سیستم عامل iOS 12.3.1 عرضه شد؛ رفع باگ های گذشته


رسانه کلیک – شرکت اپل سیستم عامل iOS 12.3.1 را برای محصولات خود عرضه کرد. این بروزرسانی باگ های مربوط به پیام رسان و همچنین VoLTE را برطرف می کند. امروز اپل سیستم عامل iOS 12.3.1 را برای محصولاتی که از پشتیبانی می کنند، عرضه کرد. همانطور که می توان از نام این سیستم عامل حدس […] نوشته سیستم عامل iOS 12.3.1 عرضه شد؛ رفع باگ های گذشته اولین بار در...

رسانه کلیک – شرکت اپل سیستم عامل iOS 12.3.1 را برای محصولات خود عرضه کرد. این بروزرسانی باگ های مربوط به پیام رسان و همچنین VoLTE را برطرف می کند.

امروز اپل سیستم عامل iOS 12.3.1 را برای محصولاتی که از پشتیبانی می کنند، عرضه کرد. همانطور که می توان از نام این سیستم عامل حدس زد، اپل با عرضه آن تنها قصد رفع برخی باگ های گذشته را داشته است.

این آپدیت باگ مربوط به تماس VoLTE را رفع می کند. این باگ باعث می شد کاربران قادر به برقراری تماس با دیگران و یا دریافت آن نباشند. علاوه بر VoLTE، باگ اپلیکیشن مسیج اپل نیز برطرف شده است.

در گذشته برخی کاربران به این موضوع اشاره کرده بودند که پیام های دریافتی از افراد ناشناس را در لیست اصلی خود مشاهده می کنند، در حالی که این ویژگی را غیرفعال کرده بودند. در کنار این باگ، کاربران قادر به ریپورت پیام ها نبودند.

تغییرات صورت گرفته در سیستم عامل iOS 12.3.1 محدود به این دو مورد می شود. در حالی که این بروزرسانی ویژگی های جدیدی به گوشی هوشمند و تبلت شما اضافه نمی کند، آن را در سریع زمان ممکن دریافت و روی دستگاه خود نصب کنید.

سیستم عامل iOS 12.3.1 عرضه شد؛ رفع باگ های گذشته

در گذشته نه چندان دور اپل بروزرسانی iOS 12.3 را برای محصولات خود عرضه کرد (سیستم عامل iOS 12.3 از سوی شرکت اپل عرضه شد). این آپدیت عملکرد اپلیکیشن های اپل نیوز پلاس، اپل موزیک و اپل TV Remote را بهبود می دهد.

نزدیک به یک هفته پیش اولین نسخه بتا iOS 12.4 برای کاربران محصولات اپل منتشر شد (اولین نسخه بتا iOS 12.4 از سوی اپل منتشر شد). در رابطه با ویژگی های این آپدیت، اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

اپل در آینده نزدیک کنفرانس WWDC 2019 را برگزار می کند (اپل دعوتنامه کنفرانس WWDC 2019 را ارسال کرد). در این کنفرانس شاهد معرفی سیستم عامل iOS 13 خواهیم بود.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق