10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید ببینید!


رسانه کلیک – در این مطلب به معرفی 10 مورد از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون که یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود محسوب می شود، می پردازیم. اسکارلت جوهانسون یکی از بهترین بازیگران هالیوود به شمار می رود. این بازیگر تاکنون در فیلم های به یاد ماندنی متعدد و در ژانرهای متفاوتی به ایفای نقش […] نوشته 10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید...

رسانه کلیک – در این مطلب به معرفی 10 مورد از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون که یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود محسوب می شود، می پردازیم.

اسکارلت جوهانسون یکی از بهترین بازیگران هالیوود به شمار می رود. این بازیگر تاکنون در فیلم های به یاد ماندنی متعدد و در ژانرهای متفاوتی به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه این مطلب همراه کلیک باشید تا با 10 مورد از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون آشنا شوید.

10- The Girl with a Pearl Earring

10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید ببینید!

The Girl with a Pearl Earring بدون تردید یکی از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون به شمار می رود؛ زیرا وی نقش گریت را که دستیار نقاش مشهوری به نام یوهانس فرمیر است، در سن 19 سالگی و به نحو احسن ایفا کرده است. جوهانسون برای ایفای این نقش کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شد. نام این فیلم از نام یکی از معروف ترین نقاشی های تاریخ گرفته شده است.

9- Lucy

10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید ببینید!

فیلم Lucy یکی دیگر از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون است که فروش 463 میلیون دلاری را نیز در بازار جهانی تجربه کرد. این میزان از فروش، جوهانسون را به یکی از پردرآمدترین بازیگران زن تمام تاریخ تبدیل کرد. جوهانسون در این فیلم نقش زنی جوان به نام لوسی را ایفا کرده که طی وقایعی هیجان انگیز، به زنی بسیار قدرتمند تبدیل می شود.

8- The Prestige

10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید ببینید!

فیلم The Prestige یکی از بهترین فیلم های کارگردان مشهور، کریستوفر نولان بوده که علاوه بر اسکارلت جوهانسون، کریستین بیل و هیو جکمن نیز در آن به ایفای نقش دو شعبده باز رقیب پرداخته اند. جوهانسون اگرچه اصالتا آمریکایی است؛ با این حال در فیلم The Prestige لهجه بریتانیایی داشته و به خوبی از پس نقش دستیار یک شعبده باز برآمده است.

7- Captain America: The Winter Soldier

10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید ببینید!

بدون تردید یکی از به یاد ماندنی ترین نقش های اسکارلت جوهانسون، نقش Black Widow یا همان بیوه سیاه است. فیلم Captain America: The Winter Soldier یکی از فیلم های ابرقهرمانی است که جوهانسون در آن نقش بیوه سیاه باهوش و قوی را ایفا کرده است. به عقیده بسیاری از منتقدین، این فیلم بیشتر از آن که فیلمی ابرقهرمانی باشد، فیلمی توطئه آمیز محسوب می شود.

6- Her

10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید ببینید!

اگرچه اسکارلت جوهانسون در فیلم Her هرگز دیده نشد و تنها صدای وی در طی فیلم شنیده می شد؛ با این حال نقش وی به عنوان سیستم عاملی به نام سامانتا بسیار درخشان و به یاد ماندنی است. اگرچه ایفای چنین نقشی برای بازیگری با ظاهر اسکارلت جوهانسون قدری عجیب به نظر می رسد، با این حال وی نقش صدای سامانتا را به قدری عالی ایفا کرده که این نقش به یکی از به یاد ماندنی ترین نقش های وی تبدیل شده است. در این فیلم واکین فینیکس نیز به ایفای نقش پرداخته است.

5- The Avengers

10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید ببینید!

فیلم The Avengers یکی دیگر از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون است که وی در آن نقش بیوه سیاه را ایفا کرده است. بیوه سیاه در اصل شخصیتی به نام ناتاشا رومانوف است که جاسوسی روس بوده و از کودکی برای جنگیدن آموزش دیده است. بیوه سیاه در این فیلم قدرت ماورایی نداشته و در عوض از مهارت های جنگی و بدنی خود برای مقابله با دشمنانش استفاده می کند.

4- !Hail, Caesar

10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید ببینید!

اگرچه نقش اسکارلت جوهانسون در فیلم Hail, Caesar! چندان پررنگ نیست؛ اما وی به قدری این نقش را خوب و تاثیرگذار ایفا کرده که این فیلم به یکی از بهترین فیلم های وی تبدیل شده است. جوهانسون در این فیلم لهجه آمریکایی داشته و نقش زنی دست نیافتنی و جذاب را ایفا کرده است. فیلم Hail, Caesar! دومین همکاری جوهانسون و برادران کوئن محسوب می شود.

3- Ghost World

10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید ببینید!

فیلم Ghost World بر اساس کمیک بوکی به همین نام و به کارگردانی تری زوئیگاف ساخته شده است. در این فیلم، تورا بیرچ نقش پررنگ تری را از جوهانسون ایفا کرده، با این وجود جوهانسون در نقش ربکا نیز نقش خود را بسیار خوب و تاثیرگذار ایفا کرده و به تکمیل نقش اصلی فیلم کمک بسیاری کرده است. تورا بیرچ و جوهانسون در این فیلم دوستانی صمیمی و از اجتماع رانده شده هستند که اضطراب های اجتماعی دختران نوجوان را به خوبی به تصویر کشیده اند.

2- Under the Skin

10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید ببینید!

Under the Skin یکی دیگر از بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون در ژانر علمی تخیلی است. وی در این فیلم نقش زنی فضایی را ایفا کرده که پس از وسوسه کردن انسان ها، آنان را به دام انداخته و می کشد. جوهانسون در این فیلم کاملا عجیب و غریب ظاهر شده؛ به قدری که تصور بازیگر دیگری در این نقش را دشوار کرده است. نقش جوهانسون در این فیلم به خوبی یادآور این نکته است که توجه صرف به ظاهر زنان به جای باطن آنان، می تواند تا چه اندازه خطرناک باشد.

1- Lost in Translation

10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که حتما باید ببینید!

باور این که جوهانسون حین بازی در فیلم Lost in Translation، به عنوان همسری فراموش شده در تعطیلاتی در توکیو تنها 19 سال داشته، کمی دشوار است. Lost in Translation یکی از بهترین کارهای نویسنده و کارگردان معروف، سوفیا کوپولا بوده که برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر و بهترین فیلم کمدی موزیکال شده ‌است.

Source: thrillist

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی