حجاب بانوان ایرانی جذاب است و ورزشکاران خارجی به بانوان محجبه احترام می گذارند!


به گزارش باشگاه خبرنگاران، ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان ضمن حضور در برنامه یک برنامه تلویزیونی، در مورد لیگ جهانی کاراته وان – سری آ، گفت: نزدیک به 2000 ورزشکار از 131 کشور مختلف در این تورنمنت جهانی شرکت کردند و کشور ما نیز حدود 157 نفر شرکت کننده در این مسابقات داشت. وی در مورد عملکرد بانوان کاراته کا در این رقابت‌ها گفت:...

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان ضمن حضور در برنامه یک برنامه تلویزیونی، در مورد لیگ جهانی کاراته وان – سری آ، گفت: نزدیک به ۲۰۰۰ ورزشکار از ۱۳۱ کشور مختلف در این تورنمنت جهانی شرکت کردند و کشور ما نیز حدود ۱۵۷ نفر شرکت کننده در این مسابقات داشت.

حجاب بانوان ایرانی جذاب است و ورزشکاران خارجی به بانوان محجبه احترام می گذارند!

وی در مورد عملکرد بانوان کاراته کا در این رقابت‌ها گفت: تفاوت این لیگ به صورت پریمیر لیگ نیاز به رنکینگ ندارد. اما باید توجه کرد به غیر از حمیده عباسعلی که قهرمان جهان است، رزیتا علیپور رنکینگ ۹ جهان را در اختیار دارد و شیما آل سعدی، سارا بهمنیار که مدال آور ما در عرصه‌های جهانی نیز هستند که در این رقابت‌ها شرکت کردند. در کل مجموع امتیاز کسب شده بازیکنان ما قابل قبول بود.

ورزشکاران خارجی به بانوان با حجاب ایرانی احترام می‌گذارند

او در مورد حضور بانوان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی گفت: حضور بانوان ایرانی کاراته کا با حجاب اسلامی از سال ۸۹ شروع شد. ما به یک جایگاه و ثبات خوبی در سطح دنیا رسیدیم و طوری که تمام دنیا به دلیل ارزشی و عملکردی برای ما احترام قائل هستند. تلاش بازیکنان با حجاب تلاش مضاعفی است و به صورت ارزش در آمده است. ورزشکاران خارجی از بازیکنان با حجاب ایرانی حساب می‌برند.

کمبود ورزشکار در وزن منفی ۶۸ کیلو داریم

وی در مورد وزن‌های مختلف کاراته کا‌های ایرانی که در المپیک ۲۰۲۰ توکیو باید برای کسب سهمیه با حریفان به رقابت بپردازند گفت: ما در وزن منفی ۶۸ سهمیه نداریم می‌خواهیم ورود کنیم تا در این وزن سهمیه المپیک را بگیریم. همچنین باید در ۵ وزن به ۳ وزن نهایی برسیم. در وزن منفی ۵۵ و مثبت به یک وزن نهایی و در ۶۸ مثبت و منفی نیز به یک وزن خواهیم رسید، اما در وزن ۶۱ به صورت مستقیم بانوان ما سهمیه می‌گیرند. البته یک سهمیه ما محفوظ است و فاطمه صادقی سهمیه المپیک ساحلی را دریافت کرده است.

حجاب بانوان ایرانی جذاب است و ورزشکاران خارجی به بانوان محجبه احترام می گذارند!

روند پشتوانه سازی فدراسیون کاراته منطقی بود

سرمربی تیم ملی کاراته در مورد روند پشتوانه سازی در کاراته ایران گفت: فدراسیون کاراته کار بسیار منطقی و پایه‌ای را انجام داده است. لیگ‌های کاراته وان انجام شده که بازیکنان در آن سهمیه حضور در تیم ملی را کسب می‌کنند و مسابقات قهرمانی لیگ برتر هم در کنار آن برگزار می‌شود. در هر صورت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ برای بانوانی که رنکینگ پایینی در جهان دارد سخت است.

موسوی در مورد تورنمنت بعدی که کاراته کا‌ها در آن شرکت می‌کنند گفت: تورنمنت شانگ‌های لیگ سری آ تورنمنت بعدی است که نیاز به رنکینگ دارد و بچه‌ها باید رنکینگ‌های قابل قبولی برای حضور در این مسابقات داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط