پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر تعطیل است


پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر تعطیل است

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از تعطیلی پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر خبر داد.


به گزارش شهرآراآنلاین به نقل از آستان نیوز، سید خلیل منبتی ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به حضور میلیونی عاشقان و زائران امام رضا(ع) در ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و شب‌های قدر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با شورای تأمین استان و با هدف فراهم آوردن فضای آرام و منظم برای خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران، پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی به مدت سه روز و در سه مقطع زمانی مختلف تعطیل است.

وی افزود: بر این اساس کلیه پارکینگ‌ها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر روز جمعه 3 خرداد تعطیل و بعد از اتمام مراسم احیاء شب 19 ماه مبارک رمضان بازگشایی خواهد شد. همچنین روزهای یکشنبه 5 و سه شنبه 7 خرداد مجدد بعد از اقامه نماز ظهر تعطیل و ساعت 2 بامداد شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان بازگشایی خواهد شد.

منبتی بیان کرد: از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی درخواست می‌شود برای تسهیل شرایط و بهره‌مندی عموم علاقه‌مندان از برنامه‌های معنوی حرم رضوی، در این شب‌ها از تردد با وسایل نقلیه شخصی در حوزه حرم مطهر رضوی خودداری کنند یا از طریق نرم‌افزار نعیم رضوان از ظرفیت‌های پارکینگ‌های در نظر گرفته شده در محدوده حرم مطهر رضوی مطلع شوند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در مسیرهای منتهی به حرم مطهر، تعداد ۱۰۰ دستگاه ون برای ارائه خدمات به زائران و مجاوران در نظر گرفته شده، همچنین در زمان اوج ترافیک نیز بخش ویلچر در مسیرهای منتهی به حرم مطهر ارائه خدمت خواهند کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)