دالاهو 13 ساله شد...


25 اردیبهشت 1385 بود که شرکت آریاناسیر دالاهو در دنیای گردشگری متولد شد. از آن روز تاکنون حدود 20 هزار تور به مقاصد مختلف ایران و جهان اجرا شد. امسال با توجه به مصادف شدن این روز با ماه رمضان جشن تولد آن را در 15 اردیبهشت برگزار کردیم. در ادامه مطلب می توانید با ما همراه مجازی این جشن باشید.

25 اردیبهشت 1385 بود که شرکت آریاناسیر دالاهو در دنیای گردشگری متولد شد. از آن روز تاکنون حدود 20 هزار تور به مقاصد مختلف ایران و جهان اجرا شد. امسال با توجه به مصادف شدن این روز با ماه رمضان جشن تولد آن را در 15 اردیبهشت برگزار کردیم. در ادامه مطلب می‌توانید با ما همراه مجازی این جشن باشید.

در جشن تولد 13 سالی دالاهو چه گذشت؟

بعد از ساعت کاری همه در سالن دور هم جمع شدیم. مدیریت مجموعه، آقای شادفر، مانند یک پدر برای‌مان از روزهای نخست تولد دالاهو، از قدم‌های اولیه این کودک نوپا تا دویدن‌های امروزش گفتند. پایان سال 1385 تعداد تورهای اجرایی این شرکت 45 سفر بود و تا امروز بعد از 13 سال این تعداد به مرز 20 هزار سفر رسید. در کنار این تعداد سفر، صدها نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شدند؛ هزاران همسفر با دالاهو همراه شدند و هزارن خاطره ساخته شد.

دالاهو 13 ساله شد...

در جشن تولد 13 سالگی دالاهو آقای شادفر دقایقی از خاطرات این سال‌ها گفتند و از افرادی نام بردند که در این سال‌ها به بزرگ شدن دالاهو کمک کردند. در این میان آقای شادفر نام 4 نفر از پرسنل قدیمی دالاهو را آوردند و تکه‌ای از خاطرات و زحمات آن‌ها را برای‌مان تعریف کردند. آن افراد خانم سمانه کیانی، آقایان علی‌رضا گنجی، وحید محمدی و حامد احمدی بودند. بعد از جلسه نیز با آن 4 نفر تماس گرفته و به رسم یادبود و تقدیر، مجموعه سفرنامه‌های قاجار علی اکبر شیروانی را برای‌شان ارسال کردند. در آخر کنار کیک، عکسی به یادگار گرفتیم و پس از صرف آن با لبخندی به لب شرکت را ترک کردیم. البته تعدادی از همکاران متاسفانه در این عکس حضور نداشتند و جای‌شان در تولد 13 سالگی دالاهو خالی ماند.

دالاهو 13 ساله شد...

دالاهو 13 ساله شد...

دالاهو 13 ساله شد...



1398/03/04 | کد مطلب: 4520
برچسب‌ها: مجله دالاهو
دالاهو 13 ساله شد...
دالاهو 13 ساله شد... پرستو صاحبی
دالاهو 13 ساله شد...

طراح، کوهنورد، علاقمند به نویسندگی، عاشق طبیعت و حیوانات...


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها