افسوس بارسلونا به خاطر فروش یک بازیکن!


بارسلونا که امشب در فینال کوپا دل‌ری به دلیل در اختیار نداشتن لوئیس سوارز، بدون مهاجم نوک به میدان خواهد رفت از اینکه چرا پاکو آلکاسر را به بوروسیا دورتموند واگذار کرده افسوس می‌خورد. نوشته افسوس بارسلونا به خاطر فروش یک بازیکن! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

افسوس بارسلونا به خاطر فروش یک بازیکن!

پشیمانی بارسلونا از واگذاری آلکاسر به دورتموند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۸
افسوس بارسلونا به خاطر فروش یک بازیکن!

بارسلونا که امشب در فینال کوپا دل‌ری به دلیل در اختیار نداشتن لوئیس سوارز، بدون مهاجم نوک به میدان خواهد رفت از اینکه چرا پاکو آلکاسر را به بوروسیا دورتموند واگذار کرده افسوس می‌خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا امشب در حالی در فینال کوپا دل‌ری به مصاف والنسیا می‌رود که در ترکیب خود فاقد یک مهاجم مرکزی متخصص است. با توجه به مصدومیت لوئیس سوارز و اینکه منیر الحدادی دیگر سانتر فوروارد بارسا مدتها است این تیم را ترک کرده و به سویا پیوسته، غول کاتالان با اینکه بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد اما امشب در نوک خط حمله‌اش با حفره‌ای پرنشدنی مواجه خواهد بود. به همین علت است که بارسا امروز به خاطر تصمیمش در ابتدای فصل برای واگذاری پاکو آلکاسر به بوروسیا دورتموند افسوس می‌خورد.

انتقالی که به صورت قرضی صورت گرفت ولی باشگاه دورتموند اخیراً اعلام کرد از آلکاسر آنقدر راضی است که بند آزادسازی ۲۳میلیون یورویی قراردادش را فعال کرده و ظرف دو ماه آینده او را به صورت دائمی خریداری خواهد کرد.

با اینکه آلکاسر در دو فصل حضورش در نوکمپ نتوانسته بود آنقدر که از او انتظار می‌رفت گلزنی کند ولی شکی نیست که در شرایط امروز می‌توانست جایگزین عالی‌ای برای سوارز باشد. از این گذشته آلکاسر پیش از بارسا در والنسیا نشان داده بود که گلزن قهاری است. آلکاسر اما در دورتموند فصل موفقی را پشت سر گذاشته و موفق شده برای تیم آلمانی ۲۵ گل به ثمر برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری