مدافع فرانسوی در رادار رئال ؛ مذاکره کهکشانی ها آغاز شد !


گل مدعی شد رئال مادرید برای جذب فرلان مندی، دفاع چپ باشگاه لیون با این باشگاه فرانسوی در حال مذاکره است. نوشته مدافع فرانسوی در رادار رئال ؛ مذاکره کهکشانی ها آغاز شد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مدافع فرانسوی در رادار رئال ؛ مذاکره کهکشانی ها آغاز شد !

فرلان مندی مورد توجه رئالی هاست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۱
مدافع فرانسوی در رادار رئال ؛ مذاکره کهکشانی ها آغاز شد !

گل مدعی شد رئال مادرید برای جذب فرلان مندی، دفاع چپ باشگاه لیون با این باشگاه فرانسوی در حال مذاکره است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید بعد از فصل کابوس‌واری که این غول اسپانیایی در رقابتهای مختلف پشت سر گذاشته، بازسازی تیمش پیش از شروع فصل جدید را مهمترین برنامه این تیم برای تابستان پیش رو می‌داند و بلافاصله بعد از پایان فصل گذشته تلاشهایش برای ایجاد تغییر و تحولات عمده در رئال را آغاز کرده است. پست دفاع چپ یکی از پستهایی است که زیدان معتقد است رئال در آن به تقویت نیاز دارد. با اینکه مارسلو دفاع چپ رئال فصل پر فراز و نشیبی داشته ولی زیدان همچنان به او اعتقاد دارد. ولی زیدان قصد دارد برای اینکه خیالش از بابت این پست راحت باشد یک دفاع چپ خوب دیگر به جمع رئالی‌ها اضافه کند. فرلان مندی ، دفاع چپی است که امسال با پیراهن لیون فصل درخشانی را سپری کرده و در ۴۳ بازی‌ای که در رقابتهای مختلف برای این تیم فرانسوی انجام داده با سرعت و تکنیک بالایش توجه بسیاری از کارشناسان فوتبال اروپا را به خود جلب کرده است.

زیدان معتقد است فرلان مندی ۲۴ساله می‌تواند جایگزین ایده‌آلی برای مارسلوی پا به سن گذاشته باشد و جذب فرلان مندی یک سرمایه‌گذاری آینده‌نگرانه برای رئال خواهد بود.

فرلان مندی از سوی دیگر علاقه خود به پیوستن به رئال مادرید و کار کردن زیر نظر زیدان را پنهان نکرده و وبسایت گل مدعی است انتقال مندی به رئال مادرید ممکن است در اولین هفته‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام شود و دو باشگاه از همین حالا در مورد این انتقال در حال مذاکره هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا