استاندار خوزستان: خدمات نظام در همه ابعاد ملموس است


استاندار خوزستان: خدمات نظام در همه ابعاد ملموس است

استاندار خوزستان گفت:خدمات انقلاب اسلامی در همه ابعاد و بخش های جامعه قابل مشاهده و ملموس است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان: غلامرضا شریعتی در آئین کلنگ زنی 26 پروژه فرهنگی آموزشی در اندیمشک افزود:نباید با بزرگنمایی کمبودها ، این خدمات ارزنده را نادیده گرفت.

وی افزود:در اقصی نقاط کشور در زمینه های مختلف طرح ها و پروژه های بزرگی ساخته شده که سبب متحول شدن زیرساخت ها شده است.

وی افزود:دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن این خدمات است و باید با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم ، نسبت به تشریح این خدمات نظام اسلامی تلاش شود.

شریعتی این خدمات دهی به مردم را حق آنها دانست و گفت:با متحول شدن زیرساخت ها ، جامعه اسلامی به سمت توسعه و پیشرفت سوق پیدا کرده است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هم همدلی و تلاش جهادی را برای توسعه ضروری دانست و گفت:توسعه هر منطقه ای منوط به برخورداری از توانایی و امکاناتی است که با تکیه بر این داشته ها ، توسعه فراهم می شود.

فریدون حسنوند افزود:داشتن مردمی باانگیزه ، مدیران توانمند و امکانات مناسب ، به شتاب بخشی روند توسعه کمک شایانی می کند.

وی بیان کرد:در شهرستان اندیمشک با بهره گیری از همه فرصت ها ، در بخش های متعدد ، پروژه های بسیار خوبی در حال اجرا است.

نماینده اندیمشک افزود:دغدغه اشتغال و اقتصاد همواره مورد نظر بوده لذا حضور وزرا برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه های متعدد از جمله نیروگاه ، پتروشیمی و فولاد برای این مهم است.

وی گفت:اگر دهها مسئول کشوری برای تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش ، اقتصاد و اشتغال به این شهرستان می آیند به دلیل اهمیت رسیدگی هرچه بیشتر به مطالبات مردم و توسعه هر چه بیشتر شهرستان است.

وی افزود: تداوم این مسیر نیازمند تشویق ها و پشتوانه مردم است که با برخورداری از این دلگرمی ، تلاش ها مضاعف می شود و توسعه و آبادانی در اندیمشک بیشتر خواهد شد.

فرماندار اندیمشک هم گفت:تحریم های دشمن در تحقق دهها طرح عمرانی در اندیمکش بی تاثیر بوده و با تلاش شبانه روزی مسئولین این شهرستان ، گام های بزرگی برداشته شده است.

پیمان جهانگیری افزود:حدود 50 پروژه فرهنگی آموزشی در اندیمشک در دست اجرا است که بخشی از آنها بهره برداری شده و مابقی هم به زودی افتتاح می شوند.

وی اجرای این طرح ها را در شهرستان گامی بزرگ در توسعه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی عنوان کرد.

46

کد خبر 1263427

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان