راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی


مطلب راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ با پیشرفت تکنولوژی و علم سبک زندگی انسان ها دستخوش تغییراتی شده است که نمی توان از آن چشم پوشید. در این نوشته راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی مانند کوادکوپتر، اسکوتر برقی و ماشین...

با پیشرفت تکنولوژی و علم سبک زندگی انسان ها دستخوش تغییراتی شده است که نمی توان از آن چشم پوشید. در این نوشته راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی مانند کوادکوپتر، اسکوتر برقی و ماشین کنترلی برای شما قرار داده شده است.

با پیشرفت تکنولوژی و علم سبک زندگی انسان ها دستخوش تغییراتی شده است که نمی توان از آن چشم پوشید . چه بخواهیم چه نخواهیم محصولات تفریحی سرگرمی مدرن در زندگی ما مخصوصا در بین نوجوانان و جوانان رخنه کرده است .

در راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی نکاتی را پیرامون خرید این محصولات به شما کاربران گرامی گوشزد کنیم تا بتوانید متناسب با نیاز و بودجتان بهترین انتخاب را داشته باشید .

راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی

۱- راهنمای خرید کوادکوپتر (هلی شات)

یکی از محصولاتی که امروزه زیاد صحبت از آن است کوادکوپتر می باشد . کوادکوپتر یک پرنده عمود پرواز ۴ موتوره است که بر مبنای یک باتری الکتریکی قابل شارژ می تواند حرکت کند .

حس شیرین پرواز برای بسیاری از کاربران لذت بخش است لذا خرید کوادکوپتر می تواند مهارت پروازی را درون شما تقویت کنید اگر دوست داشته باشید به یک خلبان Drone های بدون سرنشین مبدل شوید .

برای خرید کوادکوپتر در وهله ی اول باید به نیاز و هدفتان و در وهله ی بعدی به بودجتان و قیمت کوادکوپتر توجه کنید . یعنی دقیقا هدفتان از خرید یک کوادکوپتر چیست و اصلا چقدر میخواهید هزینه کنید ؟!

بررسی درست این مسائل می تواند شما را به یک خرید درست سوق دهد . کوادکوپتر ها معمولا به یک دوربین برای عکاسی و فیلم برداری هوایی ( هلی شات ) مجهزند.

تمامی مدل های پروازی در یکی از سه دسته بندی اصلی یعنی کوادکوپتر های هابی ، نیمه حرفه ای و یا تخصصی قرار می گیرند . اگر به دنبال تفریح و سرگرمی هستید و برای آخر هفته و سفرهایتان به یک هلی شات نیاز دارید می توانید مدل انتخابی خود را از میان کوادکوپتر های هابی و یا نیمه حرفه ای برگزینید .

اما اگر به دنبال انجام یک کار و یا پروژه ی تخصصی هستید می توانید در میان هلی شات های تخصصی انتخاب خود را نهایی کنید . انتخاب یک فروشگاه و مجموعه ای تخصصی نیز از فاکتور های بسیار مهم است .

شرکت جهان آرسی jahanrc.com با سابقه ای بسیار طولانی در این زمینه تمامی کوادکوپتر های برند و موجود در بازار جهانی را به کاربران گرامی به همراه آموزش رایگان ، گارانتی سلامت ، ضمانت اصالت کالا و همچنین خدمات پس از فروش جامع و کامل شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات ارائه می کند .

می توانید از وبسایت و یا فروشگاه حضوری این مجموعه بازدید به عمل بیاورید . از دیگر فاکتور های مهم برای خرید کوادکوپتر انتخاب سایز و ابعاد مورد نظرتان ، کیفیت دوربین ، آپشن ها و قابلیت های پروازی و همچنین برند آن مدل می باشد .

مهم است که کجا می خواهید پرواز کنید . اگر در محیط های داخلی و سرپوشیده می خواهید پرواز را تجربه کنید یک نانوکوادکوپتر نیز می تواند کار شما را راه بیندازد اما اگر در فضای بیرونی و غیر مسقف می خواهید پرواز کنید دستگاه شما باید حتما دارای ابعاد و وزن استانداردی برای مقاومت در باد باشد .

پس از انتخاب می توانید با کارشناسان مجموعه مد نظر صحبت کنید و از آن ها راهنمایی بخواهید . شاید به هر دلیلی مدل انتخابی شما برایتان مناسب نباشد . اگر مبتدی و تازه کار هستید حتما باید پس از خرید آموزش ببینید تا به دستگاهتان آسیب نزنید . بی شک اگر مشتاق و عاشق پرواز باشید روز به روز در صدد خرید مدل های جدید پروازی خواهید بود . این روزها کمپانی ها و مجموعه ها در صدد طراحی و تولید مدل های جدیدی هستند که بی شک همین امر در پویا بودن این صنعت تاثیر گذار است.

راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی

۲- راهنمای خرید اسکوتر برقی (شارژی)

یکی دیگر از محصولات تفریحی سرگرمی که این روزها بر روی بورس است و بسیاری از کودکان و نوجوانان به دنبال آن مخصوصا در فصل تابستان هستند اسکوتر برقی است . خرید اسکوتر برقی می تواند برای اوقات فراغت هر خانواده ای وسیله ای بسیار سرگرم کننده تلقی شود اما برای خرید اسکوتر برقی فاکتور هایی وجود دارد که باید آن ها را بررسی و سپس برای خرید اقدام کنید .

اولین و مهم ترین فاکتور تعیین مشخص هدف و بودجتان است . برای چه می خواهید یک اسکوتر برقی بخرید ؟ آیا فقط برای بازی ؟ یا ورزش ؟ و یا برای تردد های درون شهری ؟ پاسخ به هر کدام از این سوال ها می تواند در انتخاب نهایی شما بسیار تاثیرگذار باشد .

از طرفی باید ببینید می خواهید چقدر هزینه کنید ؟ بازه ی قیمتی اسکوتر ها همانند سایر محصولات تفریحی بسیار گسترده است . لذا بدون هیچ تعارف و رودربایستی به فروشنده و یا کارشناس فروش بگویید که می خواهید چقدر هزینه کنید ؟!؟

اسکوتر برقی ها در سایز و استایل ها متعددی طراحی و تولید می شوند . سایز چرخ آن ها می تواند از ۴.۵ اینچ شروع شود و ۶.۵ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ و یا حتی ۱۴ اینچ باشد . اسکوتر برقی شما می تواند ۲ چرخ و یا تک چرخ باشد . اسکوتر برقی شما می تواند دسته داشته باشد و یا نداشته باشد .

به قدری تنوع در دنیای اسکوتر برقی وجود دارد که اغلب اوقات خریدار برای انتخاب نهایی گیج می شود . اما اصلا نگران نباشید کارشناسان مجرب جهان آرسی آماده خدمت رسانی به شما هستند . جهان آرسی دنیایی از محصولات تفریحی سرگرمی مدرن و لوکس است لذا اسکوتر برقی هم در این مجموعه برای فروش موجود است . با کارشناسان مجرب مجموعه جهان آرسی دردودل کنید و معیار ها و نیاز هایتان را بیان کنید . آنها تلاش میکنند تا بهترین گزینه را با توجه به شرایطتان به شما پیشنهاد کنند و در تمامی مراحل از پیش از خرید تا آموزش و پس از خرید صبورانه در کنار شما باشند . بله درست شنید محصولات بسیار متنوعی در این شرکت برای فروش عرضه می شود.

راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی

۳- راهنمای خرید ماشین کنترلی

ماشین های کنترلی نیز یکی دیگر از آن هاست . ماشین های کنترلی نمونه های کوچک شده ی مدل های واقعی هستند و به کمک یک رادیو کنترل هدایت و کنترل می شوند .

قیمت ماشین کنترلی نیز یکی دیگر از آیتم های بسیار مهم در انتخاب و خرید این محصول است . اگر تمرکز ما بر روی بودجه ی شما کاربران است به این دلیل می باشد که رنج قیمتی تمامی محصولات تفریحی سرگرمی بسیار گسترده است و زمانی که شما قصد خرید دارید نمی توانید به فروشنده بگویید مثلا من یک ماشین کنترلی می خواهم پیشنهاد شما چیست ؟ اولین سوال فروشنده از شما این است که بودجه و نیازتان چیست ! لذا با خودتان روراست باشید و با فروشنده و یا مجموعه انتخابی تعارف نکنید .

ماشین های کنترلی در دو گروه گسترده الکتریکی و سوختی طبقه بندی می شوند . ماشین کنترلی الکتریکی بر مبنای یک باتری قابل شارژ حرکت می کند و بسیار سرعتی و ایمن هستند . ماشین کنترلی سوختی نیز بر مبنای سوخت به حرکت در می آید که معمولا دارای رنج قیمتی بالایی هستند و هزینه سوخت و نگهداری آن ها نیز بالاست .

ماشین های کنترلی دارای استایل های گوناگون هستند که بی شک می تواند پاسخگوی همه ی علایق باشد . سه دسته بندی استایل در این زمینه به این صورت است : ماشین کنترلی باگی ، ماشین کنترلی آفرود و ماشین کنترلی تراک .

ماشین های باگی دارای چرخ های کوچک و ارتفاع کمی از سطح زمین هستند چرا که در جاده و خیابان های صاف باید با آن ها بازی کنید . البته می توانید به اجرای حرکات نمایشی و دریفت با آنها بپردازید که بسیار مهیج است . دسته بعدی ماشین های آفرود می باشد که دارای چرخ های بزرگ و ضخیمی است . هدف از طراحی این گروه بازی و ماشین سواری در جاده های ناصاف و صعب العبور است . به دلیل طراحی هوشمندانه جلوبندی به ماشین شما هیچ آسیبی وارد نخواهد شد . و دسته ی آخر نیز ماشین های کنترلی تراک هستند که شبیه به کامیونت می باشند و دارای سرعت کمی هستند و باید در محیط های صاف و ایمن با آن بازی کنید .

تنوع در استایل ماشین کنترلی کمک کرده تا هر کسی متناسب با سلیقه و نیازش بتواند بهترین گزینه را برگزیند . البته در خرید ماشین کنترلی وجود خدمات پس از فروش شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات بسیار حائز اهمیت است . چرا که امکان بروز حادثه در هر لحظه وجود دارد . جهان آرسی با ارائه ماشین کنترلی های متنوع تضمین تامین قطعات و تعمیرات را نیز به کاربران می دهد . لذا می توانید هر وسیله تفریحی سرگرمی مهیجی را با خیالی آسوده از این مجموعه تهیه کنید .

دنیای گسترده محصولات تفریحی سرگرمی مدرن روز به روز در حال ارتقا و گسترش است و نمی توان بر روی این موضوع چشم پوشید . بی شک در آینده ای نه چندان دور محصولات بسیار جدیدی طراحی و تولید خواهند شد که هم اکنون در فکر نمی گنجد . بهتر است کودکان و نوجوانان تان را به صورت منطقی با این محصولات آشنا کنید تا متناسب با نیاز و بودجتان خرید نهایی را انجام دهید . وجود همه ی این وسایل بازی و تفریحی نیز در هر خانه ای واجب و لازم نیست . چرا که باید به فکر هزینه های نگهداری و در صورت نیاز تعمیرات آن ها نیز باشید .

پایان رپورتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی