تمهیدات اورژانس تهران برای شب‌های قدر


تمهیدات اورژانس تهران برای شب‌های قدر

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران تمهیدات مربوط به مراسم شب‌های قدر را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران: معتمدی معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران؛درباره تمهیدات اورژانس در شب های قدر اظهار کرد:همزمان با برگزاری مراسم شب های قدر اورژانس تهران تمهیدات ویژه ای را در نظر دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر آمادگی کامل تمامی پایگاه ها، نیروهای اورژانس در قالب ۱۴ دستگاه آمبولانس، ۷ دستگاه موتورلانس در ۱۴ نقطه پایتخت از جمله حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، حسینه ارشاد،امام زاده صالح، امام زاده حسن آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران افزود: نیروهای اورژانس تهران از زمان آغاز مراسم احیا تا اذان صبح و پایان مراسم در این اماکن مستقر هستند.

تمهیدات انتظامی پلیس مترو برای لیالی قدرفرماندهی یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از سمفونی تمهیدات انتظامی پلیس مترو در شب‌های قدر و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان تهرانی خبر داد.
سرهنگ علی باقری گفت: با توجه به افزایش ساعت مترو در تمامی خطوط درون شهری از ساعت ۲۳ تا ۵ و ۳۰ دقیقه صبح نیرو‌های پلیس مترو به صورت ویژه جهت برقراری نظم و امنیت در ایستگاه‌ها حضور دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: در ایستگاه‌هایی که در نزدیکی مساجد حیات و محل‌های برگزاری مراسمی که حضور گسترده‌تر شهروندان را مواجه خواهیم بود ماموران بیشتری جهت امنیت حضور خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403