ساعت کار مترو تهران در شب‌های قدر


ساعت کار مترو تهران در شب‌های قدر

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در شب‌های قدر سرویس ویژه ارائه می‌دهد.

ساعت کار مترو تهران در شب‌های قدربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنوش نوبخت نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اعلام این خبر گفت: متروی تهران درتمامی خطوط درون شهری از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح، به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: متروی تهران همواره سعی کرده است تا در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد مسافران فراهم کند امسال هم در لیالی پربرکت قدر جهت تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی همچون حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، امامزاده صالح (ع) و حرم مطهر امام خمینی (ره)، متروی تهران در خطوط درون شهری به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود.

وی تصریح کرد: مترو در اولین شب قدردر شامگاه جمعه (۳ خردادماه ۹۸) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی شبانه در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد (شنبه ۴ خردادماه ۹۸)، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.

نوبخت در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های قدر ۲۱ ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۵ خرداد) و (سه شنبه ۷ خردادماه) ۹۸ همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان سرویس دهی شبانه از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: متروی تهران در ایام لیالی قدر در خط ۵ (تهران- گلشهر) و بالعکس و ایستگاه‌های پایانه‌های یک، دو و چهار، شش فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) خدمات رسانی ندارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته