نظام جمهوری اسلامی کارآمدی خود را با تفکر جهادی و انقلابی به ثمر می رساند


نظام جمهوری اسلامی  کارآمدی خود را با تفکر جهادی و انقلابی به ثمر می رساند

محمودی اصل با بیان اینکه دشمنان پیروزی ما در جنگ هشت ساله را محال می دانستند و امروز نیز در راستای همان اشتباهات گذشته فکر می کنند، اذعان داشت: جمهوری اسلامی به درستی کارآمدی خود را با تفکر جهادی و انقلابی به ثمر خواهد نشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (3 خرداد) در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن توصیه به رعایت تقوا، تقوا را باعث شیرینی سخن در نزد ملت دانست و اظهار داشت: انسان باتقوای دلنشین، باعث مقبولیت نزد خدا و مردم می شود.

امام جمعه لنده به مناسبت های مهم کشور و جهان اسلام اشاره کرد و گفت: دستور امام (رضوان الله تعالی) مبنی بر آزادسازی خرمشهر، یک حرکت الهی بود که این حماسه تاریخی به پشتوانه تقوای امام راحل و مدد رزمندگان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: گفتمان فتح خرمشهر باعث جوشش چشمه های مقاومت در مقابل مبارزه با صهیونیست ها در فلسطین و لبنان صورت گرفت که ناشی از ترویج فرهنگ شهادت طلبی است.

محمودی اصل با اشاره به اینکه اگر امروز انصارالله، زینبیون، حیدریون و حشدالشعبی ها را داریم، نتیجه همین مقاومتی است که سوم خرداد سال ۶۱ صورت گرفت، گفت: امروز گفتمان مقاومت و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر باید در جامعه به خصوص در بین نسل جوان تسری پیدا کند.

امام جمعه شهرستان لنده یادآور شد: هرگونه مذاکره در باب توانمندی نظامی و دفاعی ما غیرقابل پذیرش بوده و امروز تفکر بسیجی باید در رفع تنگنای مسائل معیشتی مردم صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان پیروزی ما در جنگ هشت ساله را محال می دانستند و امروز نیز در راستای همان اشتباهات گذشته فکر می کنند شکست خواهیم خورد، اذعان داشت: جمهوری اسلامی به درستی کارآمدی خود را با تفکر جهادی و انقلابی به ثمر خواهد نشاند.

محمودی اصل در ادامه، ضمن تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان بحث رفع مشکلات معیشتی مردم را یکی از مهم ترین وظایف آنها دانست، تصریح کرد: چرا برنامه مدونی از سوی مسئولان طرح نمی شود و چرا دلیل این ناتوانی ها را بیان نمی کنند؟ پاسخگو نبودن برخی مسئولان در برخورد با گران فروشان و عدم برآورد مطالبات مردم، نگرانی ها را بیشتر می کند.

خطیب جمعه لنده با اشاره به اینکه در زمینه پروژه های نیمه کاره شهرستان کاری انجام نگرفته، ابراز داشت: برخی از آنها همچنان راکد هستند که مسئولان باید پاسخگو بوده و به مردم توضیح دهند.

وی ضمن تاکید بر اینکه خوی اشرافی گری در بین مسئولان باعث شده که مقام معظم رهبری نیز به همه مسئولان تذکرات بسیاری داده اند، تاکید کرد: برای آینده کشور باید زمینه را جهت روی کارآمدن دولتی جوان و کارآمد فراهم کرد که این مطالبه باید از سوی مردم با بصیریت صورت پذیرد.

محمودی اصل با اشاره به اینکه لیالی قدر شب خودشناسی و بازگشت به خویشتن در ماه مبارک رمضان است که تقدیر مناسبی را از خداوند بخواهیم، گفت: روحانیون و هیئت امنای مساجد باید فضا و بستر لازم را برای این سه شب فراهم تا مومنان بهره لازم را ببرند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن