راه‌های رسیدن به قرب الهی در شب قدر + فیلم


راه‌های رسیدن به قرب الهی در شب قدر + فیلم

رسیدن به قرب الهی یکی از آرزو‌هایی است که همیشه بنده به دنبال آن است؛ آن هم در شب‌هایی که بسیار با عظمت هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همواره بنده در پی رسیدن به کمال و قرب الهی است؛ می خواهد که در پناه خدا قرار بگیرد و بیش از پیش از نعمات و رحمت الهی بهره‌مند شود. خداوند در طی سال روزها و شب های بسیاری را برای بخشش و نزول رحمت خود قرار داده است که یکی از آن‌ها لیالی قدر و شب های با برکت رمضان است.

راه‌های رسیدن به قرب الهی در شب قدر + فیلم

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق کفیل سخنران و کارشناس امور دینی، در این باره به خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: روزی حضرت موسی (ع) خطاب به خداوند متعال از او خواست تا به قرب الهی برسد. خداوند در جواب به ایشان فرمود: «کسی به من نزدیک خواهد شد که شب قدر بیدار باشد». پس یکی از راه های رسیدن به خدا شب زنده داری در شب قدر است. همچنین خداوند ادامه داد؛ «کسی مورد رحمت قرار می گیرد که در شب قدر نسبت به مساکین رحیم باشد» گاهی شب قدر تا صبح از خدا می‌خواهیم که دستمان را بگیرد، اما ما هم باید چند قدمی برداریم تا به نتیجه برسیم.

راه‌های رسیدن به قرب الهی در شب قدر + فیلم

وی در ادامه با اشاره به روایتی از حضرت موسی (ع) بیان کرد: حضرت موسی (ع) در ادامه درخواست خود از خداوند، خطاب کرد که میخواهم از پل صراط بگذرم. در پاسخ از جانب پروردگار ندا آمد «شب قدر صدقه بده!» و فرمودند «اگر کسی بهشت می خواهد، باید شب قدر تسبیح بگوید.» درواقع عاشق وقتی رشد پیدا می کند که همواره به دنبال نظر محبوب باشد. قطعا کسی که کار نکند و مزد طلب کند، به نتیجه نخواهد رسید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس