کنایه جالب یک مخاطب به یکی از داوران عصر جدید در حرم امام رضا (ع) / نتایج هفته دوم اعلام شد


کنایه جالب یک مخاطب به یکی از داوران عصر جدید در حرم امام رضا (ع) / نتایج هفته دوم اعلام شد

اعلام نتایج هفته دوم برنامه عصر جدید، امروز سوم خرداد از شبکه سه سیما پخش شد.

کنایه جالب یک مخاطب به یکی از داوران عصر جدید در حرم امام رضا (ع) / نتایج هفته دوم اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز جمعه سوم خرداد ماه آرای مردمی را با حضور داوران و شرکت کنندگان به نمایش گذاشت.

در فصل دوم این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کند.

در هفته دوم و قسمت سوم برنامه، داوران گروه پسران خورشید و مجید ترکمان را به عنوان برگزیده انتخاب کردند

همچنین در قسمت چهارم محمد مصطفی حصار و فاطمه رادمنش انتخاب نهایی داوران بودند.

مردم با رای دادن به این چهار شرکت کننده، دو نفر را برای رسیدن به مرحله بعدی انتخاب کردند.

در بخشی از برنامه امروز، سید بشیر حسینی درباره عکس العمل مردم به حذف شرکت کنندگان گفت: زمانی که آدرینا حذف شد دخترم ناراحت شد و گریه کرد و گفت چرا حذفش کردید و با ما قهر کرد.

وی افزود:حتی در حرم امام رضا (ع) نشسته بودم ناگهان یک نفر آمد، به شانه ام زد و گفت به کار‌های بدت فکر کن. این جمله خنده سید بشیر حسینی را در آنتن تلویزیون به همراه داشت.

در بخش دیگر برنامه مرتضی صفوی زاده که در فصل اول با رای منفی از دور مسابقات حذف شده بود، نمایشی را پیرامون خوشبختی دهه شصتی‌ها اجرا کرد. البته در نمایش قبلی بشیر حسینی نسبت به نمایش او عبارت "حال به هم زن" را عنوان کرده بود که با واکنش‌های منفی از جانب مخاطبان مواجه شده بود. اما شرکت‌کننده یزدی مهدی صفوی‌زاده در برنامه اعلام نتایج، این موضوع را مطرح کرد و حواشی را توضیح دادو ختم به خیر شد.

در بخش دیگر از برنامه عصر جدید آریا عظیمی‌نژاد درباره زندگی و تلاش خود در عرصه موسیقی گفت: از ۱۸ سالگی کارخودم را در حوزه موسیقی تئاتر و سریال آغاز کردم و ۷ سال موسیقی می‌ساختم. کسی مرا نمی‌دید. خیلی وقت‌ها لَنگِ هزار تومن بودم، اما فقط هدفم را پیگیری می‌کردم.

وی ادامه داد: بعد از ده سال دوباره مشکلی سر راه من قرار گرفت و دچار کم شنوایی شدم، حتی نزدیکان من هم این مسئله را نمی‌دانستند. من بهترین آثار خود مانند میم مثل مادر و آمده ام شاه پناهم بده را آن زمان ساختم.

عظیمی نژاد عنوان کرد: یاد گرفتم از این فرصت‌ها استفاده کنم، زمانی که قلب من دچار مشکل شد و در کما رفتم نیز دوباره توانستم برگردم و سعی کردم از زندگی بیشتر لذت ببرم. در حال حاضر هم هیچ چیزی جز مرگ نمی‌تواند جلوی هدف مرا بگیرد.

در پایان برنامه عصر جدید رای مردمی اعلام شد و گروه پسران خورشید با دو میلیون و ۴۴۹و ۹۳۰هزار رای و محمد مصطفی حصار با دو میلیون و ۲۶۲و ۹۷۱ هزار رای به مرحله بعدی راه پیدا کردند.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام