لحظه دستبرد به کیف زن سالخورده در فروشگاه +فیلم


لحظه دستبرد به کیف زن سالخورده در فروشگاه +فیلم

دوربین مدار بسته فروشگاه لحظه سرقت کیف پول یک زن سالخورده توسط دو سارق حرفه‌ای را ثبت کرد.

لحظه دستبرد به کیف زن سالخورده در فروشگاه +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین مدار بسته یکی از فروشگاه‌های شهر "کوربی" در منطقه بیرمنگام انگلیس لحظه سرقت کیف پول یک زن سالخورده توسط دو سارق حرفه‌ای را ثبت کرد. ویدئویی که تهیه شده است این دو سارق را در حالی که وانمود می‌کنند در حال خرید از فروشگاه هستند در حال سرقت پول این زن سالخورده نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که زن سالخورده سرگرم انتخاب اجناس مورد نظر از یکی از قفسه‌های فروشگاه است یکی از این سارقان که به نظر می‌رسد یک زن است از پشت به او نزدیک شده و اقدام به سرقت کیف پول وی می‌کند. در این ویدئو سارق دیگر که یک مرد است در حالی که مراقب اطراف است در نزدیکی سارق اول دیده می‌شود. این دو سارق پس از سرقت کیف پول این پیرزن فروشگاه را ترک کردند. این اتفاق در بعدازظهر روز جمعه و در یکی از فروشگاه‌های خرید شهر کوربی رخ داد.

پلیس با انتشار این ویدئو از شهروندان خواست در شناسایی این سارقان به آن‌ها کمک کنند. یک سخنگوی پلیس محلی انگلیس در این باره گفت: "بین ساعت ۱.۴۵ دقیقه تا ساعت ۲.۳۵ روز جمعه ۱۷ می‌ یک زن سالخورده در حال خرید از سوپرمارکت بزرگ موریسونز بود که کیف پول او مورد دستبرد دو سارق گرفت."

این سخنگوی پلیس افزود: "ما ویدئویی که این دو سارق را نشان می‌دهد منتشر کردیم و از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعات احتمالی را با ما به اشتراک بگذارند."

گفتنی است؛ در حالی که پلیس محلی انگلیس هنوز نتوانسته است سرنخی از سارقان به دست آورد، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این دو سارق ادامه دارد.

انتهای پیام/

سرقت کیف پول زن سالخورده توسط دو سارق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...