ساخت سالن 1300 نفره در تالار قرآن همدان


ساخت سالن 1300 نفره در تالار قرآن همدان

گروه اجتماعی ــ شهردار همدان بیان کرد: امیدواریم عملیات اجرایی ساخت سالن 1300 نفره تالار قران با همکاری دستگاه‌ها و حمایت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به زودی آغاز شود.

ساخت سالن 1300 نفره در تالار قرآن همدانبه گزارش ایکنا از همدان، عباس صوفی، شهردار همدان، شب گذشته، 2 خردادماه در آئین افتتاحیه نمایشگاه قرآنی استان اظهار کرد: یکی از افتخارات مجموعه شهرداری، توجه به فعالیت‌های قرآنی است.
وی افزود: مجموعه بزرگ تالار قرآن با همکاری سایر نهاد‌های فرهنگی در راستای برگزاری برنامه های مختلف قرآنی و دینی در شهر همدان ساخته شده است و در ایام مختلف سال نیز میزبان برگزاری برنامه های مختلفی است.
صوفی اضافه کرد: خوشبختانه شهرداری همدان با همکاری نهادهای قرآنی استان توفیق آن را داشته است تا در ماه مبارک رمضان جزء خوانی قران کریم را در 10 از شهر برگزار کند.
شهردار همدان با اشاره به اینکه فرهنگ قرآن بر رفتار و گفتار شهروندان مؤثر است، ادامه داد: امیدواریم با همکاری دستگاه ها و مردم دارالمؤمنین همدان، فرهنگ قرآن هرروز بیشتر از قبل در سطح شهر رواج یابد،
وی اظهار کرد: بی شک ترویج فرهنگ قرآن در توسعه و بهبود فرهنگ رفتاری شهروندان با عمل به آموزه‌های قرآن تأثیر مهمی دارد.
شهردار همدان بیان کرد: امیدواریم عملیات اجرایی ساخت سالن 1300 نفره تالار قران با همکاری دستگاه‌ها و حمایت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به زودی آغاز شود و شاهد برگزاری همایش‌های بین‌المللی در این مکان باشم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد