تعبیر خواب تجاوز: 45 تعبیر دیدن تجاوز کردن یا مورد تجاوز قرار گرفتن در خواب


... نوشته تعبیر خواب تجاوز: 45 تعبیر دیدن تجاوز کردن یا مورد تجاوز قرار گرفتن در خواب اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

فروید معتقد است که دیدن خواب تجاوز در مردان نشان دهنده وجه سادیستی تمایلات جنسی آنها در زندگی واقعی شان است در حالیکه این خواب در زنان نمادی از کنترل و قدرت است. به این ترتیب، آیا شما هم تجاوز را در خواب خود دیده اید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی تعبیر خواب تجاوز بپردازیم.

تعبیر خواب تجاوز: 45 تعبیر دیدن تجاوز کردن یا مورد تجاوز قرار گرفتن در خواب

۱. تعبیر خواب تجاوز بطور کلی

طبیعی است که خواب بیننده با دیدن تجاوز در خواب ممکن است بترسد یا جا بخورد اما باور کنید یا نه این قبیل خواب‌ها رایج تر از چیزی هستند که حتی فکرش را می‌کنید. ذهن اغلب مجبور است روی مسائلی مثل قدرت و کنترل کار کند و وقتی موقعیتی در زندگی واقعی شما وجود دارد که باید سریعا به آن رسیدگی و در مورد آن تصمیم گیری شود، این چیزها به شکل تجاوز در خواب ظاهر می‌شوند. ممکن است در خواب عمل واقعی تجاوز روی خودتان انجام شود یا شما شاهدی بر این ماجرا باشید. این خواب نمادی از فقدان کنترل و مسیری روشن در زندگی واقعی است.

اگر تجاوز را در خواب خود به شکل همجنسگرایی ببینید، این خواب نشان دهنده از دست دادن کنترل بر بعد مردانه وجودی خودتان است. اگر در خواب عمل تجاوز را در رابطه زناشویی ببینید و در خواب ببینید که شوهر یا همسر شما به شما تجاوز می‌کند، تعبیر آن است که کنترل خود را بر موقعیت یا وضعیتی از دست می‌دهید. هر نوع تجاوز اجباری که در خواب شاهد آن هستید و روی شما انجام می‌شود با از دست دادن یا فقدان کنترل و معمولا کنترل در کارهایتان در ارتباط است. اگر فردی بیکار هستید، تعبیر این خواب آن است که شما کنترل را در رابطه یا حوزه مشخصی از زندگی خود از دست می‌دهید. همه جوانب را خوب بررسی کنید تا به درک بیشتری از خواب خود دست یابید.

۲. تعبیر خواب تجاوز و به دنبال دارو گشتن

اگر در خواب ببینید که به شما تجاوز شده و به دنبال قرص و دارویی می‌شد، این خواب با آزاد شدن قدرت ذهنی شما در زندگی واقعی در ارتباط است. شما خواهان آن هستید که سرشار از نیروی مغناطیسی عشقی باشید و در برابر کسی که دوستش دارید قادر به مقاومت نخواهید بود.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب رعد و برق: ۲۶ تعبیر دیدن صاعقه در خواب

۳. تعبیر خواب تجاوز به حکم قانون

اگر در خواب ببینید که به حکم قانون مورد تجاوز قرار گرفته اید( مثلا در جنگ به شما تجاوز شده است)، این خواب با درک کردن امیال و خواسته‌های درونی تان در ارتباط است.

۴. تعبیر خواب دزدیده شدن و مورد تجاوز قرار گرفتن

اگر فرد در خواب ببیند که ربوده می‌شود یا مورد سرقت قرار می‌گیرد، این خواب مرحله‌ای جدید در زندگی را نشان می‌دهد. قاچاق انسان یا برده داری و تجاوز به همراه آن در خواب هم نشان دهنده از دست دادن کنترل در بیداری و زندگی واقعی است. در ادامه به بررسی جزییات دقیق تری از دیدن تجاوز در خواب می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

در صورتیکه خواب بیننده مکررا خواب تجاوز را ببیند، این خواب با احساس مورد ظلم و ستم قرار گرفتن و بی‌حرمت شدن در دنیای واقعی در ارتباط است. آیا احسا قربانی بودن را در زندگی خود تجربه می‌کنید؟ دیدن تجاوز جنسی در خواب با احساس آسیب‌پذیری و ظلم و ستم در دنیای واقعی در ارتباط است. موقعیتی در زندگی شما وجود دارد که از کنترل شما خارج است و مشکلاتی را برای شما به وجود می‌آورد. نگران نباشید. در این صورت باید بدانید که با وجود چالش‌ها همواره فرصتی برای درست کردن اوضاع هم در اختیارتان قرار خواهد داشت.

۵. تعبیر خواب ماسکی بر چهره متجاوز

اگر در خواب ببینید که متجاوزگر یا غاصب ماسکی بر چهره‌اش دارد یا سر و صورت خود را با چیزی پوشانده است، از دیدگاه روانشناسی تعبیر آن است که در جنبه‌های گوناگونی از زندگی خود احساس فقدان و از دست دادن کنترل را تجربه می‌کنید. بعلاوه باید این نکته را هم در نظر بگیرید که خواب شما دربردارنده یک پیام معنوی و روحانی بسیار قابل توجه است. اگر در خواب ببینید که مورد تجاوز قرار می‌گیرید، این خواب درواقع ندایی روحانی است و به این مفهوم است که شما کنترل خود را از دست داده‌اید و حالا زمان آن رسیده که برای به‌دست آوردن کنترل از دست رفته بجنگید.

اگر درگیر یک جنگ قانونی از قبیل بازداشت شدن یا طلاق هستید یا احساس می‌کنید که در حد مرگ از شما انتقام گرفته شده است، باید بدانید که دیگر زمان خوب بازی کردن و خوب بودن نیست. به یاد داشته باشید که همواره باید برای نفر اول بودن و بهترین بودن تلاش کنید اما اکنون زمان آن است که برای برآورده کردن نیازهای شخصی تان اقدام و تلاش کنید و بدانید که هرآنچه مستحق و سزاوار دریافتش هستید به شما داده خواهد شد. ساده تر بگوییم: این خواب نشان دهنده آن است که شما قبل از آنکه توسط سختی‌ها و مشکلات از پا در آیید باید کنترل اوضاع را در اختیارتان بگیرید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب زغال: ۱۰ معنا و تعبیر دیدن زغال و خاکستر در خواب

۶. تعبیر خواب خوشایند بودن تجاوز

اگر در خواب ببینید که تجاوز به شما برایتان خوشایند است و آن را دوست دارید، این خواب با سندروم اتاق خواب مرده در ارتباط است. در این نوع از سندروم شما احساس می‌کنید که رضایت جنسی شما بطور کامل برآورده نمی‌شود. به عبارت دیگر، شما از عشق و محبت کافی که خوشبختی و خوشحالی عاطفی را در شما تحت تاثیر قرار می‌ دهد برخوردار نیستید.

درواقع مقصود این نیست که شما احساس افسردگی می‌کنید یا بعد از تجربه چنین خوابی وضعیت ذهنی شما دچار چالش می‌شود. تجاوز تجربه‌ای بسیار سخت و ناخوشایند به شمار می‌رود. اگر در خواب ببینید که به شما تجاوز می‌شود و تجربه‌ای که در خواب پشت سر گذاشته‌اید وحشتناک به نظر برسد، این خواب نشان دهنده تجربه هایی چالش برانگیز برای ورود به ابعادی ثمربخش و سازنده در زندگی شما به شمار می‌رود.

۷. تعبیر خواب تجاوز به همراه خشونت

دیدن تجاوز و صحنه‌های خشونت آمیز در خواب به این مفهوم است که شما باید تجربیات خود را در مسیر موثرتر و سازنده تری در زندگی تان هدایت کنید.

۸. تعبیر خواب تجاوز گروهی

دیدن تجاوز گروهی در خواب نشان دهنده آن است که یک نفر از شخصیت فوق العاده قوی خود برای تخریب دیگران استفاده می‌کند. این خواب نمادی از خشم و خشونت است و ضعف نیروی اراده را نشان می‌دهد.

۹. تجاوز توسط خواب بیننده

اگر در خواب ببینید شما کسی هستید که به تجاوز می‌پردازید، تعبیر آن است که مسائل و مشکلات جنسی موجود در رابطه تان شما را نگران کرده است. همچنین این خواب تاحدودی نشان دهنده نوعی شک و تردید و بلاتکلیفی در رابطه است.

اگر در خواب ببینید که عمل تجاوز از خودتان سر می‌زند، این خواب نمادی از قدرت، سلطه و حاکمیت شما است. البته این خواب به این معنا نیست که شما باید در زندگی واقعی خود هم به دیگران تجاوز کنید بلکه باید روش هایی را پیدا کنید که با استفاده از آنها بتوانید اعتماد به نفس، خودباوری و هوشمندی تان را بالا ببرید.

مطلب مرتبط:تعبیر خواب زن: ۱۲ تعبیر دیدن همسرتان یا زن دیگری در خواب

۱۰. تعبیر خواب تجاوز برای زن

علم تعبیر خواب دوران ویکتوریا تجاوز را با غرور در ارتباط می‌داند. بر اساس باورهای آن دوران اگر زنی در خواب ببیند که مورد تجاوز قرار گرفته است، تعبیر آن است که یکی از نزدیکانش غرور او را تحقیر و تهدید می‌کند.

اگر شما زن هستید و در خواب دیده‌اید که مورد تجاوز قرار گرفته اید، این خواب نشان دهنده عوامل مثبتی است که زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین این خواب به این مفهوم است که همه تلاش‌ها و آرزوهای شما به موفقیت منتهی می‌شود.

۱۱. تعبیر خواب تجاوز به یک دوست

اگر در خواب ببینید که یکی از دوستان شما مورد تجاوز قرار گرفته است، تعبیر آن است که برای رسیدن به اهدافمان باید بر خودمان متمرکز شویم و بهترین تلاش خود را به خرج دهیم. بعلاوه این خواب می‌تواند با ماجرایی در زمان گذشته در ارتباط باشد که در آن احساس عدم کنترل کرده بودیم.

۱۲. تجاوز به همسر یا شریک عاطفی سابق

اگر در خواب همسر یا شریک عاطفی سابق خود را ببینید که مورد تجاوز قرار گرفته تعبیر آن است که رابطه شما در آینده طولانی می‌شود.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب خرچنگ: ۲۴ معنی و تعبیر دیدن خرچنگ در خواب

۱۳. تعبیر خواب فردی متجاوز و غاصب بودن

اگر در خواب ببینید که تجاوزگر و غاصب هستید، این خواب نشان دهنده میل و اشتیاق شما به کنترل بیشتر است. در بیداری مغز شما بیش از اندازه فعالیت می‌کند و به همین دلیل در خواب هم کنترل را خودتان به‌دست می‌گیرید. این وضعیت باید به بیداری شما منتقل شود. این خواب همچنین می‌تواند نشان دهنده نگرش شما به جنس مخالف هم باشد و نماد نوعی خشم و ناراحتی شما از کسی که دوستش دارید به شمار می‌رود. این خواب به شما می‌گوید که عزت نفس شما با مشکلاتی روبه‌رو شده است. آیا اینگونه است؟ چه احساسی در مورد خودتان دارید؟

۱۴. نجات دادن کسی که مورد تجاوز قرار گرفته است

اگر در خواب ببینید که کسی را از تجاوز نجات می‌دهید یا به کسی که مورد تجاوز قرار گرفته است کمک می‌کنید، نشانه خوبی برای زندگی شما به شمار می‌رود. اگرچه شما در خواب شاهد ظلم و ستمی که بر دیگری وارد شده است بوده‌اید یا مجبور بوده‌اید که مسئولیت محافظت از کسی را بر عهده بگیرید و برای همین خوابی که دیده‌اید برایتان دردناک بوده است اما با این وجود این خواب نشانه‌ای از دورانی مثبت در زندگی شما است. اغلب این قبیل خواب‌ها که فرد دیگری غیر از شما در آن وجود دارد به این مفهوم هستند که شما در فرآیند بلوغ و رشد قرار گرفته اید.

۱۵. تعبیر خواب تجاوز یک مرد به مرد دیگر

اگر در خواب ببینید که مردی مورد تجاوز مرد دیگری قرار می‌گیرد، این خواب با نیروهایی در بیداری در ارتباط است و به این مفهوم است که شما دارای اراده‌ای قوی هستید و موفق می‌شوید که اوضاع را قدرتمندانه تحت کنترل خودتان درآورید.

۱۶. تعبیر خواب تجاوز جنس مخالف به خواب بیننده

اگر در خواب ببینید که فردی از جنس مخالف به شما تجاوز می‌کند، این خواب نشان دهنده موفقیت با وجود تمام نیروهای عجیب و غریب مخالف شما است. تعبیر این خواب برای شما این است که مسئولیت جهان پیرامون خود را در دست بگیرید. اگر شما زنی هستید که در خواب دیده است مردی به او تجاوز می‌کند یا مردی هستید که در خواب دیده است زنی به او تجاوز می‌کند، باید بدانید که این خواب فقط و فقط نمادی از نیروی کنترل در زندگی تان است و تعبیر آن است که شما از شخصیتی برخوردار هستید که قادر است مسئولیت جهانی که در آن قرار دارد را بر عهده بگیرد. ذهن ناخودآگاه شما تردید دارد که آیا شما قادر به کنترل برخی موقعیت‌های خاص در زندگی خود هستید یا خیر و به این ترتیب تردیدهای خود را در قالب این خواب به تصویر می‌کشد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب میمون: ۲۱ تعبیر دیدن میمون در خواب

۱۷. تعبیر خواب تجاوز همجنس به همجنس

اگر در خواب ببینید که زنی به زن دیگر یا مردی به مرد دیگر تجاوز می‌کند تعبیر این خواب چیزی فراتر از آنچه پیش از این گفته شده است نخواهد بود. همانطور که گفته شد این خواب به کنترل اشاره می‌کند و تعبیر آن است که باید هر گونه تناقض و مغایرت پیش آمده درک شود و تحت کنترل قرار بگیرد.

بیایید در مورد این قضیه که تجاوز در بیشتر خواب‌ها نمادی از کنترل است با هم به توافق برسیم. البته این مطلب به این معنا نیست که تشعشات منفی این خواب را نادیده بگیریم. بدون تردید مورد تجاوز دیگری قرار گرفتن امری آزاردهنده و ناخوشایند به شمار می‌رود و اساسا به این مفهوم است که خواب بیننده باید مسئولیت دنیای پیرامون خود را بر عهده گرفته و اوضاع را به شکل بهتری کنترل کند. درواقع به شما پیشنهاد می‌کنیم که دیدن تجاوز در خواب را نمادی از مشکلات موجود در کنترل کردن اوضاع خود در زندگی واقعی تان بدانید.

۱۸. تجاوز و احساس گیجی و پریشانی همراه با آن

اگر خواب تجاوز را ببینید و احساس عجیب و غریب یا گیجی در برابر این اتفاق داشته باشید، این خواب با کنترل و احساس نیاز به روش هایی برای حل مشکلات و سختی‌ها در ارتباط است.

۱۹. تعبیر خواب تجاوز حیوانات

دیدن تجاوز حیوانات در خواب تعبیر آن است که خواب بیننده باید مسئولیت سرنوشت خود را به‌دست بگیرد.

۲۰. تعبیر خواب تجاوز در دوران بارداری

برخی اوقات هم دیدن تجاوز در خواب نمادی از بارداری و حاملگی است. خواب‌های عجیب و غریب و گیج کننده‌ای که دربردارنده تصاویر تجاوز هستند معمولا در دوران بارداری تجربه می‌شوند و مسائل هورمونی موجب فعالیت بیش از اندازه ذهن می‌شود. در این وضعیت به شما پیشنهاد می‌کنیم که بیش از اندازه به این خواب‌ها اهمیت ندهید اما بررسی کنید که کدام یک از ابعاد زندگی شما نیازمند ساده تر شدن هستند تا به این ترتیب از میزان استرس شما کاسته شود.

۲۱. تعبیر خواب مورد حمله و تجاوز قرار گرفتن

اگر در خواب ببینید که مورد حمله و تجاوز قرار گرفته‌اید تعبیر آن است که باید راه هایی برای غلبه بر موانع در زندگی خود پیدا کنید. این خواب‌ها به ندرت اتفاق می‌افتند. در این قبیل خواب‌ها شما احساس می‌کنید که خوابتان کاملا واقعی است و تجاوز را از آغاز تا پایان به طور کامل در خواب تجربه می‌کنید و احساس می‌کنید که واقعا مورد حمله و تجاوز قرار گرفته اید. برخی اوقات ممکن است چیزی شما را تهدید کرده باشد یا شما به شکلی مورد سوء استفاده قرار گرفته باشید و احساس می‌کنید که با مسئله‌ای بسیار جدی سروکار دارید. در شرایطی که به این شکل به خواب‌های خود واکنش نشان می‌دهید احتمالا واقعیت این است که ترس‌های شما در مورد یک وضعیت یا یک فرد شناخته شده‌اند و باید از خودتان در برابر این ترس‌ها محافظت کنید.

اگر در خواب ببینید که کسی به شما تجاوز می‌کند این خواب نوعی اخطار قبل از خطر برای شما است و تعبیر آن است که امتحانات و آزمایش‌های سختی در انتظارتان است که نگرش دیگران در مورد شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تعبیر دیگر این خواب هم آن است که ممکن است فردی که در خواب خود با او درگیر شده بودید شما را ترک کرده و برود.

مطلب مرنبط: تعبیر خواب آدم ربایی: ۲۱ تعبیر دیدن آدم دزدی و ربوده شدن در خواب

۲۲. تعبیر خواب پذیرش در برابر تجاوز

اگر در خواب ببینید که از روی میل و اراده می‌خواهید که به شما تجاوز شود، تعبیر آن است که شما دوست دارید کسی کنترل وضعیتی سخت و چالش برانگیز را در زندگی واقعی تان در دست بگیرد.

اگر در دنیای واقعی مورد تجاوز قرار گرفته باشید کاملا طبیعی است که در خواب هم تاثیرات آن را به همین شکل مشاهده خواهید کرد. در این صورت لازم است که تحت نظر یک درمانگر قرار بگیرید و به درمان درد و رنج حاصل از این ماجرا بپردازید تا به این ترتیب این وضعیت را کنترل کنید.

۲۳. تعبیر خواب دیدن تجاوز یکی از افراد خانواده

اگر در خواب تجاوز یکی از افراد خانواده تان را ببینید تعبیر آن است که به یکی از نزدیکان خود اعتماد ندارید. این خواب می‌تواند به مسائلی مرتبط با موضوع اعتماد در زندگی گذشته شما هم اشاره کند.

۲۴. تعبیر خواب تجاوز شیطان

اگر در خواب ببینید که شیطان به شما تجاوز کرده است، این خواب ریشه‌ای روانی دارد و تعبیر آن است که روح شما در تلاش است تا راه هایی را برای کنترل رفتار نامناسب فردی در زندگی تان پیدا کند. شما می‌ترسید یا نگران این موضوع هستید که کسی کنترل را از شما بگیرد. این خواب می‌تواند برای شما آزاردهنده باشد و پیامی باشد که از سمت ذهن ناخودآگاه شما برایتان ارسال شده است. در صورتی که دست به هر عمل ذهنی مرتبط با سحر و جادو زده باشید این احتمال وجود دارد که در خواب ببینید که شیطان به شما تجاوز کرده است.

اگر در خواب ببینید که شیطان نر به شیطان ماده یا شیطان ماده به شیطان نر تجاوز کرده است، شیطان‌ها در خواب با استفاده از عمل حمله کردن سعی می‌کنند تا ذهن خواب بیننده را در رابطه با تمایلات جنسی آشفته و پریشان کنند.

۲۵. تعبیر خواب مورد تجاوز یکی از افراد خانواده قرار گرفتن

اگر در خواب ببینید که توسط یکی از افراد خانواده تان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اید این خواب می‌تواند تجربه‌ای وحشتناک برای شما باشد. اگر در خواب ببینید که پدر یا مادرتان به شما تجاوز می‌کند، این خواب نشان دهنده آن است که می‌خواهید دیگران شما را نجات بدهند و همچنین تمایل شما به کنترل دیگران را در زندگی واقعی تان نشان می‌دهد. نگران نباشید. این خواب ماهیتی نمادین دارد و با ذهن ناخودآگاه شما در ارتباط است. بیش از حد به آن فکر نکنید.

اگر در خواب ببینید که یکی از خویشاوندان به شما تجاوز می‌کند، تعبیر آن است که به دنبال حمایت و حفاظت دیگران از خودتان هستید. این خواب هم ماهیتی نمادین دارد و به رابطه شما با آن فرد اشاره می‌کند. اگر در گذشته در زندگی واقعی خود هر گونه فاجعه سوءاستفاده جنسی را تجربه کرده باشید، دیدن این قبیل خواب‌های تکراری در خواب چندان غیرعادی نخواهد بود.

۲۶. تعبیر خواب مجبور شدن به داشتن رابطه جنسی

اگر در خواب ببینید که مجبور به برقرار کردن رابطه جنسی می‌شوید، این خواب با ناکامی‌های جنسی شما در زندگی واقعی در ارتباط است. ابراز کردن تمایلاتتان به شریک عاطفی تان برای شما کاری سخت و دشوار است.

۲۷. تعبیر خواب تجاوز در مهمانی

اگر در خواب ببینید که در یک مهمانی به شما تجاوز می‌شود، تعبیر آن است که باید مقاومت یک نفر در برابر خودتان را از بین ببرید تا موفق شوید او را به اطاعت کردن از اوامر خودتان درآورید.

۲۸. تعبیر خواب تجاوز و قتل

اگر در خواب تجاوزی را ببینید که قتلی در آن اتفاق می‌افتد، تعبیر آن است که در محیط کاری بر دیگران فاق می‌شوید. قتل در خواب نشانه‌ای از سمت ذهن ناخودآگاه و به معنای پایان مشکلی در زندگی واقعی است.

۲۹. تعبیر خواب تجاوز در زندان

اگر در خواب ببینید که در زندان مورد تجاوز قرار می‌گیرید، نماد آن است که باید به بررسی ابعاد دقیق تر این خواب بپردازید. بسیاری از افراد ترس تجاوز در زندان را تجربه می‌کنند.

اگر در خواب ببینید که در زندان به شما تجاوز می‌شود، این خواب نشان دهنده کنترل در زندگی است و بیشتر به قدرت اشاره می‌کند. دیدن تجاوز در زندان در خواب نمادی از آگاهی است. آگاهی یکی از پایه‌ای‌ترین تعابیر این خواب به شمار می‌رود. خودآگاهی عاملی ارزشمند در شناسایی مهم‌ترین ابعاد زندگی به شمار می‌رود.

۳۰. تعبیر خواب مورد تجاوز جنسی قرار گرفتن

اگر در خواب ببینید که مورد تعرض یا حمله جنسی قرار گرفته اید( در خواب ببینید که به شما تجاوز جنسی شده است یا کسی به شیوه‌ای نادرست بدن شما را لمس می‌کند) این خواب بطور کلی با اعتماد به نفس درونی شما در ارتباط است و تعبیر آن است که کسی شما را تحت کنترل خودش درآورده است.

اگر در خواب ببینید که کسی بدن شما را از روی شهوت لمس می‌کند تعبیر آن است که باید به خودتان استراحت بدهید و با خودتان خلوت کنید و بفهمید که آیا زمان و تلاش خودتان را صرف انجام کارهای مهم و اصلی خود کرده‌اید یا خیر.

اگر در خواب ببینید که کسی به شما تعرض کرده یا آزاری رسانده است این خواب با مانعی در زندگی شما در ارتباط است. سعی کنید در انجام پروژه‌های خود ثابت قدم بمانید. شما معمولا وقتی خواب تجاوز را می‌بینید که احساس می‌کنید کسی در زندگی واقعی تان شما را کنترل می‌کند. اگر در خواب می‌بینید که یکی از افراد خانواده تان به شما تعرض کرده یا آزاری به شما می‌رساند، همه چیز را شخصی ندانید.

همانطور که تا اینجا مشاهده کرده ایم، تجاوز در خواب با احساسات گوناگونی که نسبت به جنس مخالف داریم در ارتباط است. غالبا این خواب به این مفهوم است که شما احساس می‌کنید از سمت کسی مورد تعرض و شکنجه قرار گرفته اید. بعلاوه این خواب می‌تواند نشان دهنده بعدی از وجود شما باشد که در حال شناختن این موضوع است که چه زمانی کنترل اوضاع در دستان شما قرار دارد و چه زمانی شما قادر به کنترل اوضاع نیستید.

۳۱. تجاوز به کسی غیر از خواب بیننده

اگر در خواب ببینید که کسی مورد تجاوز قرار گرفته است، این خواب هم می‌تواند برای شما دردناک و ناخوشایند باشد. اگر در خواب ببینید که کسی مورد تعرض جنسی قرار گرفته است این خواب نشان دهنده بخشی از وجود خودتان است که باید شیوه‌های کشف آن را فرا بگیرید. فردی که در خواب شما مورد تعرض یا تجاوز قرار گرفته است نشان دهنده فردی است که می‌خواهید او را تحت کنترل خود قرار بدهید.

۳۲. تعبیر خواب تعقیب و تجاوز

اگر در خواب ببینید که کسی شما را تعقیب می‌کند و سپس به شما تجاوز می‌کند تعبیر آن است که دیگران چه اندازه علاقمند به کنترل کردن شما هستند. تعقیب شدن در خواب انرژی مورد نیاز برای تمرکز کردن به منظور تحقق اهداف شما در زندگی را نشان می‌دهد. این خواب نشان دهنده استرس‌ها و فشارهای زندگی روزانه است. اگر این خواب را ببینید و سپس ببینید که موفق شده‌اید از چنگ فرد متجاوز فرار کنید، تعبیر آن است که شما قادر هستید بر تمام مشکلات و دشواری‌های زندگی فائق آیید. اما اگر در خواب ببینید که در چنگ فرد متجاوز گرفتار شده اید، این خواب نشان دهنده تردیدهای ذهن شما در مورد خودتان است. شما باید به این درک برسید که جای چه چیزی در زندگی تان خالی است.

آیا از آن گروه افرادی هستید که هر شب روی مبل ولو می‌شوند؟ آیا برای گام برداشتن در جهت برآورده کردن اهداف خود به کسی نیاز دارید که شما را مجبور به این کار کند؟ تعقیب شدن در خواب نشان دهنده آن است که در زندگی خود احساس محدود بودن را تجربه می‌کنید. این خواب به این معناست که ساختار زندگی مدرن عوارض خودش را نشان داده است. اگر در خواب ببینید که مورد تعقیب قرار گرفته‌اید و در نهایت طعمه تجاوز شده اید، نشان دهنده آن است که اختیار کنترل خودتان را به فرد دیگری داده اید. ما انسان‌ها معمولا وقتی به خودمان شک داریم یا به فرد دیگری نیاز داریم که انگیزه حرکت کردن را به ما بدهد این خواب را می‌بینیم.

۳۳. تجاوز به یکی از آشنایان شما

اگر در خواب ببینید که یکی از آشنایان شما مورد تجاوز قرار گرفته است، این خواب تعبیری شوم دارد و به این معناست که فردی که در خواب دیده‌اید در حال پشت سر گذاشتن آزمونی سخت، مرگبار یا فاجعه آمیز است. همچنین این خواب نشان می‌دهد که شاید شما مجبور شوید به این فرد کمک کنید.

۳۴. تعبیر خواب تجاوز کردن

اگر در خواب خودتان را ببینید که فردی تجاوزگر هستید این خواب به شما هشدار می‌دهد. شما باید مراقب باشید چون در موقعیت یکسان و مشابهی با موقعیت قربانی دیده شده در خواب قرار خواهید گرفت. همچنین این خواب به این مفهوم است که احتمال زندانی شدن یا محکوم شدن برای شما وجود دارد.

۳۵. تعبیر خواب شاهد تجاوز بودن

اگر در خواب ببینید که شاهد تجاوزی هستید باید این خواب را نوعی هشدار و زنگ خطر بدانید. تعبیر این خواب آن است که احتمالا یکی از آشنایان نزدیک شما زندانی یا زخمی می‌شود یا مورد سرقت مسلحانه قرار می‌گیرد. این فرد ممکن است به کمک و حمایت شما نیاز داشته باشد.

۳۶. تعبیر خواب تجاوز دائمی به کسی

اگر در خواب ببینید که مرتبا به کسی تجاوز می‌کنید، این خواب نمادی از تفاوت‌ها و تناقض‌های میان توانایی‌های شما و کارهایی است که برای انجام آنها مناسب هستید. بعلاوه این خواب نشان می‌دهد که شاید مجبور باشید علیه نیروی عزم و اراده خود اقدامی کنید تا به این ترتیب موفق به حل یک اختلاف یا درگیری شوید.

۳۷. مواد مصرف کردن و مورد تجاوز قرار گرفتن

اگر در خواب ببینید که مواد مخدر مصرف کرده‌اید و پس از آن مورد تجاوز قرار گرفته‌اید این خواب نشان دهنده آزمون‌های سختی است که پیش روی دارید. احتمالا قرار است بیشتر از همیشه با چالش‌های جدی یا مشکلات در زندگی واقعی خود روبه‌رو شوید. مواد مخدر که مانع از هوشیار بودن شما می‌شوند یا کنترل اوضاع را از دست شما می‌گیرند در خواب نشان دهنده احساسات شما در این دوران پرتنش هستند. شما احساس می‌کنید هر کاری که انجام می‌دهید هیچ تاثیر قابل توجهی بر اوضاع ندارد و هر چیزی که رخ می‌دهد فراتر از توانایی شما برای کنترل یا تغییر اوضاع است و منجر به ناامیدی، ناکامی و افسردگی در شما می‌شود.

۳۸. تعبیر خواب مورد تجاوز و شلیک قرار گرفتن

اگر در خواب ببینید که به شما تجاوز و سپس با گلوله به شما شلیک می‌شود، این خواب نشانه‌ای ناخوشایند است و تعبیر آن است که یکی از دشمنان یا رقبای شما که در نزدیکی شما قرار دارد آماده است تا زندگی شما را ویران کند. این فرد می‌تواند مجموعه‌ای از حوادث را منجر شود که به شیوه‌ای ناخوشایند تمامی تعاملات شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. به منظور جلوگیری از وخیم‌ترین عواقب در این شرایط باید تا جاییکه می‌توانید هوشیار باشید و در برابر موقعیت‌های خطرناک یا افراد دردسرساز بیش از اندازه محتاط باشید.

۳۹. تعبیر خواب مادر از دنیا رفته‌ای که در برابر متجاوز از شما حفاظت می‌کند

حضور متجاوز در خواب نشان دهنده فاجعه و مصیبت است. موضوعاتی عمیق و ریشه‌ای مانع از آن می‌شوند که بهتری زندگی خودتان را تجربه کنید. به همین ترتیب، حضور مادر مرحوم شما در خواب هم نمادی از نیاز شما به حمایت و تدبر است. شما دلتنگ تمام آرامش و حمایتی هستید که مادرتان در زمان حیاتش برای شما فراهم می‌کرد. بعلاوه دیدن مادرتان در خواب می‌تواند تعبیری از تجربه‌های گذشته و درس هایی باشد که از آن تجربه‌ها فرا گرفته اید. شاید ذهن ناخودآگاه شما به شما می‌گوید که آن درس‌ها را به یاد بیاورید و آنها را در شرایط فعلی به کار ببرید تا بر برخی از موانع پیروز شوید.

۴۰. تعبیر خواب مورد تجاوز و تعرض گارد محافظتی قرار گرفتن

اگر در خواب ببینید که مورد حمله یا تجاوز جنسی قرار می‌گیرید تعبیر آن است که در دنیای واقعی احساس درماندگی و بیچارگی می‌کنید، قادر به کنترل چیزهایی نیستید که تاثیری منفی بر شما وارد می‌کنند و نمی‌توانید با عواقبی که در نتیجه این وضعیت تجربه می‌کنید دست و پنجه نرم کنید. در صورتیکه در شرایطی مشابه با این در زندگی واقعی خود قرار گرفتید، این اوضاع می‌تواند روش ذهن ناخودآگاه شما برای رویارویی با ترس و تجاوز باشد که در شرایط پراسترس تر تشدید خواهد شد.

اگر در خواب ببینید کسی که به شما تجاوز یا حمله کرده است مسئول گارد حفاظتی بوده تعبیر آن است که احساس تنفر و دشمنی با قوانین و استانداردهای اجتماعی در شما خانه کرده است. این احساس می‌تواند در نتیجه شیوه پرورش شما در دوران کودکی شکل گرفته باشد. شما احساس می‌کنید مورد تجاوز قرار گرفته‌اید زیرا مجبور هستید از قوانین و ارزش هایی پیروی کنید که توسط افرادی قدرتمندتر به شما دیکته شده است.

۴۱.تجاوز همسرتان به دوست فرزندتان

دیدن سوءاستفاده یا تجاوز جنسی در خواب نشانه‌ای بدیمن است و تعبیر آن است که فرد قربانی در حادثه تجاوز که در اینجا دوست فرزند شما است اوضاع یا ماجرایی بسیار ناخوشایند را در آینده‌ای نزدیک تجربه خواهد کرد. شاید اتفاقی مرگبار یا فاجعه‌ای هولناک برای او رخ بدهد و لازم باشد که شما در این وضعیت به او کمک کنید.

دیدن شوهر خودتان در ظاهر فرد متجاوز لزوما به این مفهوم نیست که همسر شما مسبب درد و رنج او خواهد شد. با این وجود ممکن است اخیرا به طور ناخودآگاه به رفتار همسرتان یا معاشرت او با افرادی که از نظر شما غیرقابل اطمینان هستند یا حتی افرادی که ارتباط با آنها نوعی تهدید برای همسرتان به شمار می‌رود مشکوک شده اید.

همچنین این خواب می‌تواند نشان دهنده تغییر ویژگی‌های مشخصی از ازدواج شما باشد. برخی از اختلاف نظرها یا سوءظن‌ها به‌تدریج پایه و اساس رابطه شما را تخریب می‌کند.

۴۲. تعبیر خواب قربانی شدن در حادثه تجاوز

اگر در خواب ببینید که قربانی حادثه تجاوز می‌شوید، تعبیر آن است که با وضعیت فعلی خود مشکلاتی دارید- در حوزه فردی یا حرفه ای- و احساس می‌کنید که گیر افتاده‌اید و درمانده و بی‌پناه هستید. در خواب اینطور به نظر می‌رسد که دختری هستید که به او تجاوز شده و مورد سوءاستفاده قرار گرفته است و برای فرار از این اوضاع نقشه می‌کشید و با خودتان فکر می‌کنید که آزادی چه شکلی است. این خواب به این مفهوم است که مشکلاتی که گرفتارشان هستید اطرافیان شما را هم تحت تاثیر قرار می‌دهند و به همین دلیل می‌خواهید راهی پیدا کنید تا همه را از این وضعیت نجات بدهید. ظاهرا هنوز فکر می‌کنید ریشه این مسئله را پیدا نکرده‌اید و نشانه این وضعیت هم در زندگی کردن شما با فرد متجاوز در خواب نشان داده می‌شود.

۴۳. تعبیر خواب شاهد تجاوز به کودکی بودن

اگر در خواب ببینید که شاهد تجاوز هستید تعبیر آن است که شما احساس ناکامی و ناامیدی می‌کنید و شکست‌های اخیرتان چالش هایی شخصی را برایتان به همراه داشته است. بعلاوه می‌توانید ناتوانی خود برای ساختن یک شروع تازه و جدید برای خودتان را با این کمبودها و کاستی‌ها مرتبط بدانید و به همین دلیل هم در خواب شاهد حادثه تجاوز به یک کودک بوده‌اید نه یک فرد بزرگسال. شاید شما خودتان را سرزنش می‌کنید چون قادر به برآورده ساختن آرزوهای خودتان نبوده ایدد و در نهایت می‌بینید که تمام آنچه که انجام داده‌اید تلاشی بیهوده بوده است.

تعبیر دیگر این خواب هم این است که شاید یکی از آشنایان نزدیک شما زندانی، زخمی یا دزدیده شود و به کمک و یاری شما نیاز داشته باشد.

۴۴. تجاوز کردن به پسربچه و عادی رفتار کردن پس از عمل تجاوز

شاهد تجاوز به دیگری بودن در خواب دربردارنده پیامی ناخوشایند است و تعبیر آن است کسی که می‌شناسید ممکن است گرفتار شود. ممکن است این فرد زندانی، زخمی یا حتی دزدیده شود یا اوضاع نامساعد دیگری را تجربه کند. شاید احساس کرده‌اید که یکی از دوستان نزدیک یا یکی از عزیزانتان با مشکلی دست و پنجه نرم می‌کند و اگرچه سعی می‌کند به ظاهر خودش را آرام نشان بدهد اما با سکوتش فریاد کمک سر داده است.

از طرف دیگر دیدن تجاوز به یک کودک و در این مورد به یک پسربچه در خواب نشان دهنده آن است که شما در رویارویی با افراد بانفوذ و چهره‌های قدرتمند احساس ناتوانی و ضعف می‌کنید. از یک طرف شاید خودتان را فردی می‌بینید که مورد تجاوز صاحبان قدرت قرار می‌گیرد و از طرف دیگر شاید احساس می‌کنید فرد متجاوز در خواب کسی است که از ضعفا یا گروهی از افراد متواضع و فروتن سوءاستفاده می‌کند.

۴۵. زنی که مورد تجاوز قرار می‌گیرد و شوهری که دیوانه است

فرقی نمی‌کند که شما یکی از طرفین حادثه تجاوز در این خواب بوده‌اید یا از بیرون شاهد این ماجرا بوده اید. این خواب نشان دهنده آن است که به زودی خودتان را در موقعیتی سخت خواهید دید. دیدن تجاوز به یک زن در خواب به این معناست که یکی از آشنایان شما متهم به ارتکاب جرمی می‌شود و این ماجرا موجب می‌شود دوستان او دور هم جمع شوند تا به بررسی کاری که انجام داده است بپردازند یا در مورد محاکمه‌ای طولانی صحبت کنند که شما مجبور شده بودید در آن شهادت بدهید.

اگرچه شما می‌دانید که دوست شما قلبا آدم خوبی است اما بُعد انتقام در این خواب نشان دهنده میل شدید شما به دیدن عدالت است زیرا به همین اندازه هم به گناهی که دوست شما در این ماجرا مرتکب شده است واقف هستید. شما بر سر دوراهی انتخاب دشواری قرار گرفته اید: حقیقت اعمال دوست خودتان را افشا کنید یا از رابطه خودتان با او محافظت و حقیقت را پنهان کنید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه یحیی

منبع:auntyflo

تعبیر خواب تجاوز: ۴۵ تعبیر دیدن تجاوز کردن یا مورد تجاوز قرار گرفتن در خواب

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری