استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی در اولویت کاری است


استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی در اولویت کاری است

ناصر درینی، گفت: یکی از فعالیت های برتر انجمن نمایش، راه اندازی گروه نمایشی نخل است و در مدت زمانی که این گروه نمایشی عنبرآباد، ثبت شده، به لطف خدا برای اجرای نمایش، نیاز به دعوت از گروه های نمایشی سایر شهرستان های همجوار نیست.

«ناصر درینی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: مجتمع پیامبر اعظم (ص)، که زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد قرار دارد، متعلق به هنرمندان این شهرستان است.

ناصر درینی، افزود: با همکاری این اداره، تاکنون انجمن های مختلفی از جمله شعر، موسیقی، داستان، نمایش، عکس راه اندازی شده است و هنرمندان این شهرستان در این انجمن ها مشغول فعالیت هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد، بیان داشت: انجمن شعر، بعدازظهر سه شنبه هر هفته، جلسه ای را با حضور اعضا و دانش آموزان علاقمند برگزار می کند که تاکنون با برگزاری این جلسه ها، شاهد موفقیت های چشمگیر هنرمندان این انجمن در سطح استان و کشور، بوده ایم.

وی، ادامه داد: اسماعیل احمدی، اسماعیل ملایی، عبدالرضا حسینی و خانم اصغری در (سال 1397) در رشته های شعر و داستان موفق به کسب چهار رتبه برتر استانی و 2 رتبه برتر کشوری شدند.
درینی، در خصوص فعالیت های انجمن نمایش، عنوان کرد: یکی از فعالیت های برتر این انجمن، راه اندازی گروه نمایشی نخل است و در مدت زمانی که این گروه نمایشی عنبرآباد، ثبت شده است به لطف خدا برای اجرای نمایش، نیاز به دعوت از گروه های نمایشی سایر شهرستان های همجوار نیست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد، با اشاره به این که اولویت کاری ما استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی است، اضافه کرد: با همکاری مسئولین شهرستان عنبرآباد، در برگزاری جشن ها و سایر مناسبت ها از ظرفیت هنرمندان بومی این منطقه استفاده می شود.
وی، اضافه کرد: گروه هنری نخل تاکنون موفق به کسب رتبه اول استانی شده است و سال گذشته نیز در جشنواره فجر با اجرای نمایش شیخ صنعان خوب درخشید.
درینی، ابراز داشت: در حوزه هنرهای تجسمی، آقای بلوچی صاحب رتبه برتر هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد، ادامه داد: در حوزه موسیقی نیز فعالیت ها هنرمندان خوبی در رشته های موسیقی محلی و پاپ فعالیت می کنند.

وی، افزود: پنج شنبه هر هفته جلسات انجمن موسبقی برگزار می شود و استاد بلوچی، ملایی و عابدینی در این انجمن فعالیت می کنند..
درینی، بیان داشت: مؤسسه قرآنی امیرالمؤمنین (ع) فعالیت بسیار خوبی در حوزه قرآن انجام می دهد و روز گذشته نیز دبیر برگزاری جشنواره آواها و نغمات قرآنی بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد، با بیان این مطلب که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد با کانون های مساجد جنوب کرمان، تعامل خوبی دارد، ابراز داشت: در شهرستان عنبرآباد 43 کانون فرهنگی هنری مساجد در حال انجام فعالیت های قرآنی، فرهنگی و هنری هستند.
وی، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان برگزاری شب شعر، محفل انس با قرآن کریم و تئاتر رمضان در اکثر کانون های مساجد سطح شهرستان عنبرآباد، در دستور کار است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟