گزینه نیمکت استقلال ایتالیایى است: آندره آ استراماچونی کیست؟


طرفداری: با وجود تمایل فرهاد مجیدی برای ماندن در استقلال به عنوان سرمربی، این باشگاه هنوز در خصوص سرمربی فصل آینده خود تصمیم‌گیری نکرده و گزینه سرمربی خارجی از روی میز سران استقلال، حذف نشده...

طرفداری: با وجود تمایل فرهاد مجیدی برای ماندن در استقلال به عنوان سرمربی، این باشگاه هنوز در خصوص سرمربی فصل آینده خود تصمیم‌گیری نکرده و گزینه سرمربی خارجی از روی میز سران استقلال، حذف نشده است.

دو هفته پیش، روزنامه ایران ورزشی ادعا کرد استقلال برای انتخاب سرمربی جدیدش با ماسیمو کاررا، دستیار سابق آنتونیو کونته تماس گرفته است اما خبر جدیدی در این خصوص از راه نرسید. حالا وبسایت توتومرکاتو وب ایتالیا ادعا کرده که استقلال وضعیت آندره آ استراماچونی، سرمربی 43 ساله ایتالیایی است که سابقه هدایت اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس یونان و اسپارتاپراگ چک را در کارنامه دارد را بررسی می‌کند.

استقلال قصد دارد به استراماچونی، قراردادی سه ساله پیشنهاد کند و به زودی مدیران آبی‌ها با نماینده استراماچونی ملاقات خواهند کرد تا این سرمربی را برای آوردن به ایران متقاعد کنند. استراماچونی در مارس 2018 از هدایت اسپارتاپراگ برکنار شد و هنوز بدون تیم است، در نتیجه همچنان از این باشگاه جمهوری چک دستمزد دریافت می‌کند و استقلال باید تا سی ژوئن یعنی زمان اتمام قرارداد او با اسپارتاپراگ، صبر کند. استقلال، پروژه جذابی را به استراماچونی پیشنهاد کرده و منتظر پاسخ او است.

سوابق آندره آ استراماچونی
گزینه نیمکت استقلال ایتالیایى است: آندره آ استراماچونی کیست؟
این سرمربی جوان کارش را به عنوان سرمربی از فصل 12-2011 و به عنوان سرمربی تیم جوانان اینتر آغاز کرد و باشگاه اینتر از فصل 13-2012، استراماچونی را در انتخابی تعجب برانگیز به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان خود برگزید.

استراماچونی با وجود پیروزی در خانه یوونتوس، قهرمان سری آ و قطع نوار بیش از 40 پیروزی این تیم، در ادامه فصل خوب کار نکرد و در پایان فصل نتوانست اینتر را به جایگاهی بهتر از نهمی سری آ برساند. کسب این رتبه ضعیف باعث شد تا مدیران اینتر وی را اخراج کنند.

پس از یک فصل استراحت، استراماچونی در فصل 15-2014 هدایت اودینزه را برعهده گرفت که پس از کسب رتبه شانزدهم در پایان فصل، از این تیم هم اخراج شد. استراماچونی سپس یک فصل به عنوان سرمربی پاناتینایکوس یونان و یک فصل نیز به عنوان سرمربی اسپارتاپراگ چک فعالیت کرد که پس از یک سال از هر دو باشگاه اخراج شد. افتخار خاصی در کارنامه استراماچونی دیده نمی‌شود و او در هر باشگاه بیش از یک فصل دوام نیاورده است.

مخاطبان گرامی : به شما عزیزان پیشنهاد مى کنیم "مطالب پیشنهادی" زیر را هم مطالعه کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا