به هم خوردن معادلات دشمنان از آثار سیاسی آزادسازی خرمشهر است


به هم خوردن معادلات دشمنان از آثار سیاسی آزادسازی خرمشهر است

یاسوج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به هم خوردن معادلات دشمنان برای اشغال ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس از آثار مهم سیاسی آزادسازی خرمشهر است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی دیگر از آثار مهم سیاسی آزادسازی خرمشهر کاهش حمایت نظام سلطه از رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس است.
وی افزود: آزادسازی خرمشهر به عنوان یک برگ زرین در تاریخ افتخارات دوران دفاع مقدس آثار مثبت متعدد نظامی و سیاسی برای ایران به همراه داشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امنیت، پیشرفت، توسعه و آزادی کنونی کشور و ملت ایران مرهون مجاهدت های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت هایی است که پای درخت انقلاب اسلامی ریخته شد و بیانگر جانفشانی های دلاورانه و آگاهانه جوانان کشور در صیانت از دین مبین اسلام و آرمان های نظام و انقلاب است.
وی ابراز داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با پیروی از امام خمینی (ره) مقابل تجاوز استکبار جهانی ایستاده و به پیروزی رسیدند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوران دفاع مقدس مایه مباهات ملت ایران است زیرا با وجود حمایت همه جانبه نظام سلطه از رژیم بعث عراق حتی یک وجب از خاک کشور از سوی دشمنان اشغال نشد.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: امروزه جنگ نرم دشمنان علیه کشور و ملت ایران آغاز شده و با جدیت نیز ادامه دارد.
وی افزود: جنگ نرم به مراتب دشوارتر از جنگ نظامی است و تکنولوژی، رسانه، اینترنت، ماهواره، تلفن همراه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز جزو ابزارهای مهم آن محسوب می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حنگ نرم دشمنان در مکان هایی شامل مدارس، دانشگاه ها و منازل کشور گسترش پیدا کرده و لازمه موفقیت و پیروزی در این جنگ هوشیاری، بصیرت، معرفت، تربیت دینی و حاکم شدن ارزش های ناب دوران دفاع مقدس است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: مهمترین ارزش های ناب دوران دفاع مقدس شامل گذشت، فداکاری، ایثار، اخلاص، توکل و فرهنگ پویای شهادت است.
وی ابراز داشت: می توان از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی علیه دشمنان استفاده کرد که در واقع نوعی تبدیل تهدید به فرصت است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش رسانه های کشور و این استان در خنثی کردن عملیات روانی دشمنان علیه ملت ایران غیر قابل انکار بوده و بر هیچ فردی پوشیده نیست.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: رسانه های کشور و کهگیلویه و بویراحمد نقش مؤثری در انعکاس هر چه بهتر فرهنگ دفاع مقدس در کنار تبیین و انتقال ارزش های ناب آن دوران به نوجوانان و جوانان بر عهده دارند.
وی افزود: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که باید به بهترین نحو ممکن برای نسل های فعلی و آینده روایت شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نباید رسانه های کشور و این استان اجازه دهند که دفاع مقدس و رشادت های مثال زدنی رزمندگان در آن دوران به فراموشی سپرده شده یا کوچکترین تحریف، مبالغه و کم کاری در این زمینه به وجود آید.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: خبرنگاران کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید بیش از پیش برای انجام مصاحبه به جامعه ایثارگری، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و والدین شهدا مراجعه و خاطرات، تجربیات و زندگینامه آنان را منعکس کنند زیرا این افراد گنجینه های طلایی هستند.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که رسانه های کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای افزایش هر چه بیشتر عزت، احترام و تکریم جامعه ایثارگری، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و والدین شهدا تلاش و همت کنند.
حجت الاسلام خاضع گفت: مقاومت و سازش در مقابل یکدیگر قرار دارند و هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است.
وی اظهار داشت: سازش سبب تحقیر کشورها و ملت ها در مقابل دشمنان می شود در حالی که مقاومت عزت آفرین است.
حجت الاسلام خاضع افزود: کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس با مشارکت 23 درصدی در جبهه ها رتبه نخست کشور به نسبت جمعیت را دارد.
7535/3239

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022