دشمن در برخی خاکریزها پیش روی داشته است


دشمن در برخی خاکریزها پیش روی داشته است

یاسوج- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت که دشمن در برخی خاکریزها از جمله حوزه های فرهنگی پیش روی ها و حتی موفقیت هایی داشته است.

سرهنگ جهانگیر انصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمن جبهه گیری های متفاوتی را علیه نظام، انقلاب و ملت ایران در پیش گرفته که البته بیشترین نفوذ و هدف دشمن اکنون در حوزه اقتصادی و فرهنگی است.
وی افزود: نظام سلطه در گزینه نظامی و تسلیحاتی با شکست مواجه شده و امروز با تمامی توان و ظرفیت و اعمال تحریم های اقتصادی به دنبال ایجاد نارضایتی عمومی، ناامید کردن مردم و بروز شکاف بین ملت و حاکمیت است.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استکبار جهانی علاوه بر تحریم و فشار اقتصادی اقدام به راه انداختن جنگ روانی از طریق فضای مجازی برای جدایی ملت ایران از نظام و انقلاب کرده که این توطئه شوم نیز بی اثر می ماند.
سرهنگ انصاری عنوان کرد: خبرنگاران در شرایط کنونی در نقش دیده بان جبهه جنگ نرم عمل می کنند و چنانچه در دیده بانی اشتباه کنند، نیروهای عمل کننده در اجرا دچار خطا می شوند.
وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم سپاه استفاده از ظرفیت و نقش تعیین کننده رسانه ها بدون هیچگونه نگاه به گرایش های سیاسی خبرنگاران است، ابراز داشت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در چنین شرایطی رسالت رسانه های خبری درون نظام سنگین و تعیین کننده است.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از وظایف رسانه ها تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بوده و در شرایط کنونی بصیرت افزایی رسالت رسانه ها را دوچندان کرده است.
سرهنگ انصاری تبیین و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت و نگاه محتوایی و عمیق به حوزه ادبیات دفاع مقدس را از وظایف و کارکردهای مهم رسانه ها در این برهه زمانی دانست و اظهار داشت: ناگفته های بسیاری از دوران هشت سال دفاع مقدس و گنجینه ارزشمند آن باقی مانده که تبیین صحیح و واقعی آن نسخه شفابخش و نقطه امید برای رفع بسیاری از چالش ها و مشکلات کنونی جامعه خواهد بود.
وی رسانه را سنگر دفاع از کیان نظام و از مناسب ترین ابزارهای قدرت در این برهه زمانی برای ضربه زدن به دشمنان دانست و افزود: رسانه ها باید تلاش کنند راه های نفوذ دشمن را به خوبی بسته و در این راستا به گونه تهاجمی وارد عرصه شوند.
سرهنگ انصاری بیان کرد: در حالی که دشمنان در پشت تمامی مرزهای کشور تلاش می کنند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند اما سربازان ولایت با قدرت توطئه های نظام سلطه را خنثی کرده و در هزاران کیلومتر دورتر به آنان ضربه وارد می کنند.
3016/1662

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت