ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-ساوه/ بار ترافیکی نیمه سنگین در محور تهران به شهریار


ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-ساوه/ بار ترافیکی نیمه سنگین در محور تهران به شهریار

رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-ساوه گفت: شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین و روان در محور تهران به شهریار هستیم و تردد وسایل نقلیه در سایر محورهای غرب استان روان و عادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس راه ویژه غرب استان تهران‌ در خصوص محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون در آزادراه تهران به ساوه شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب آزادراه پرحجم و روان در جریان است.

وی افزود: در محور تهران به شهریار شاهد ترافیک نیمه سنگین و روان هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی غرب تهران از جمله آزادراه تهران-قم عبور و مرور وسایل نقلیه روان و عادی بوده و با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران بیان داشت: هموطنان عزیز مدیریت زمان سفر را در هنگام آغاز و پایان مسافرت در اولویت قرار داده و به گونه ای بازگشت خود را زمان بندی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند.

قیطاسی با بیان اینکه ماموران پلیس راه ویژه غرب استان تهران با آمادگی صددرصدی و به صورت شبانه‌روزی در سطح محورها حاضر هستند، تصریح کرد: رانندگان از عجله و شتاب، سبقت، سرعت و انجام حرکات مارپیچ و تخلفات حادثه ساز خودداری کنند و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروی جلویی را همواره در نظر داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد