کشف لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش 5 میلیارد تومان


کشف لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش  5 میلیارد تومان

سرهنگ حسینی از کشف 48 کارتن لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

کشف لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش  5 میلیارد تومانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سرهنگ سید جلال حسینی رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد اظهار کرد: صبح امروز ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد، هنگام گشت زنی در محدوده حسن آباد فشافویه متوجه سه دستگاه خودروی نیسان و سواری شدند که به طرز مشکوکی در حال انتقال مقادیر فراوانی کارتن‌های بسته بندی شده، از خودروی نیسان به ۲ دستگاه خودروی سواری بودند که ماموران پس از مشاهده خودروها، آنان را تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: ماموران برای بررسی موضوع به خودرو‌ها نزدیک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند و متهمان که پاسخ درستی به سوالات پلیس، دادند؛ محموله آن‌ها مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی انجام شده ماموران موفق به کشف ۴۸ کارتن حاوی لوازم یدکی خودرو در مارک‌های مختلف بدون مجوز‌های گمرکی شدند و در نهایت متهمان به قاچاق کالا و خرید آن‌ها بدون مجوز‌های گمرکی در شهری‌های جنوبی اعتراف کرده اند.

بیشتر بخوانید: کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در پایتخت

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزشی ریال کالا‌های کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، بیان کرد: در این خصوص ۳ متهم دستگیر و متهمان به همراه مواد کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403