چه تعدادی از مردم با اتمام سریال «بازی تاج و تخت» اشتراک خود را در HBO لغو کردند؟


اگر شما هم جزء علاقمندان به فیلم و سریال هستید به خوبی می‌دانید که آخرین قسمت از آخرین فصل بزرگترین سریال تاریخ موسوم به «بازی تاج و تخت» این هفته منتشر شد. این سریال که پخش آن هشت سال به طول انجامید هواداران فراوانی در سراسر جهان داشت و البته پخش قسمت آخر از فصل هشتم این سریال عکس‌العمل‌های گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی...

چه تعدادی از مردم با اتمام سریال «بازی تاج و تخت» اشتراک خود را در HBO لغو کردند؟

اگر شما هم جزء علاقمندان به فیلم و سریال هستید به خوبی می‌دانید که آخرین قسمت از آخرین فصل بزرگترین سریال تاریخ موسوم به «بازی تاج و تخت» این هفته منتشر شد. این سریال که پخش آن هشت سال به طول انجامید هواداران فراوانی در سراسر جهان داشت و البته پخش قسمت آخر از فصل هشتم این سریال عکس‌العمل‌های گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف را به دنبال داشت.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) شبکه تلویزیونی HBO به صورت اختصاصی انتشار فصل هشتم این سریال را در اختیار داشت توانست مخاطبان فراوانی را به سمت خود بکشاند. با این وجود کارشناسان اعلام کردند خوشحالی شبکه‌های اجتماعی برای جذب هواداران «بازی تاج و تخت» بسیار بیشتر از شبکه تلویزیونی HBO بود و بازار شبکه‌های اجتماعی به واسطه انتشار این سریال رونق بیشتری گرفت.

در حالی که طی چند هفته گذشته همه کاربران جهانی سعی در دریافت لینک‌های سریال داشتند تا آن را تماشا کنند، بررسی‌ها نشان داد تعداد مخابران سریال محبوب «بازی تاج و تخت» در شبکه‌های اجتماعی بسیار بیشتر از شبکه تلویزیونی HBO بود.

این طور که سرویس Google Trends نشان می‌دهد، تعداد زیادی از کاربران با اتمام سریال «بازی تاج و تخت» سعی داشتند آبونمان خود را در شبکه HBO متوقف کنند. در سرویس Google Trends تعداد کاربرانی که عبارت «لغو اشتراک HBO» را جست‌وجو کردند طی هفته گذشته به قرار زیر افزایش یافته است:

چه تعدادی از مردم با اتمام سریال «بازی تاج و تخت» اشتراک خود را در HBO لغو کردند؟

این نمودار نشان می‌دهد کاربرانی که برای تماشای سریال «تاج و تخت» در هفته‌های اخیر مشترک شبکه تلویزیونی HBO شدند هم اکنون ترجیح می‌دهد اشتراک خود را لغو کنند تا نیاز به ادامه پرداخت هزینه و تماشای برنامه‌های این شبکه تلویزیونی نداشته باشند.

این اتفاق یک سوال اساسی را مطرح می‌کند: چرا چنین فرآیندی در زمانی انتشار فصل ششتم سریال «بازی تاج و تخت» صورت نگرفت؟ آخرین فصل این سریال محبوب ژوئن 2016 منتشر شده بود و بررسی نمودار بالا مشخص می‌کند که آن زمان کاربران پس از اتمام فصل هفتم سریال اقدام به لغو اشتراک خود در این شبکه تلویزیونی نکردند.

البته این مسئله اهمیت زیادی دارد که به خاطر داشته باشیم اطلاعات سرویس Google Trends نسبی است. به عبارت دیگر می‌توان گفت که نمودار بالا بر اساس سرویس گوگل میزان جست‌وجوهای کاربران برای لغو اشتراک در شبکه تلویزیونی HBO را نشان می‌دهد و هنوز هیچ گزارش رسمی از سوی این شرکت منتشر نشده است تا مشخص شود چه تعداد از کاربران اشتراک خود را در این شبکه تلویزیونی لغو کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید