انهدام چهار فروند راکت شلیک شده به پایگاه حمیمیم


انهدام چهار فروند راکت شلیک شده به پایگاه حمیمیم

نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروی هوایی روسیه به خنثی کردن حملات عناصر گروه جبهه النصره علیه پایگاه هوایی حمیمیم در جنوب ادلب ادامه می دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از العالم؛ ­وزارت دفاع روسیه اعلام کرد افراد مسلح چهار راکت به سوی پایگاه روسی حمیمیم در سوریه شلیک کردند که همه آن ها منهدم شده اند.
نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروی هوایی روسیه به خنثی کردن حملات عناصر گروه جبهه النصره علیه پایگاه هوایی حمیمیم در جنوب ادلب ادامه می دهند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پایگاه هوایی حمیمیم روسیه حمله راکتی به این پایگاه را دفع کرد و 180 نفر از عناصر این گروه تروریستی در این حمله کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، تروریست ها چهارشنبه 22 مه (‌اول خرداد) حدود ساعت 19 به وقت محلی (14:00 به وقت گرینویچ) تعداد چهار راکت به پایگاه هوایی حمیمیم در استان لاذقیه سوریه شلیک کردند.
این منبع اعلام کرد «‌همه راکت ها شناسایی و به وسیله جنگنده های نیروی هوایی روسیه منهدم شدند. حمله دقیق نیروی هوایی روسیه، راکت انداز عناصر افراطی را که در منطقه کاهش تنش ادلب مستقر بود از بین برد.»
تعداد تروریست های جبهه النصره (جبهه فتح الشام) بیش از 500 نفر گزارش شده است. روسیه این گروه شبه نظامی را در فهرست تروریست ها قرار داده است.
در این بیانیه آمده است نیروهای دولتی سوریه با حمایت نیروی هوایی روسیه به عقب راندن حملات عناصر جبهه النصره در مناطق جنوبی منطقه کاهش تنش ادلب ادامه می دهند. از 22 مه بیش از 180 تروریست کشته شده اند.
این وزارتخانه اعلام کرد «‌عناصر جبهه النصره از شامگاه 21 مه در صددند تا از شرق منطقه کفر نبوده را اشغال کنند. نیروهای روسیه توانسته اند دو تانک و سه راکت انداز آنها را به غنیمت بگیرند و بیش از 140 تروریست نیز کشته شده اند. درگیری های شدید در کفر نبوده ادامه دارد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته